Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@22:59:36 GMT

ریزش معدن در گیلانغرب/ یک نفر جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۴۱۳

ایسنا/کرمانشاه بر اثر ریزش معدن در گیلانغرب استان کرمانشاه یک نفر جان باخت.

عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در خصوص این حادثه گفت: ساعت ۱۳و۳۵ دقیقه امروز(۱۳تیر) بر اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلانغرب روستای سرتیتان، سه تیم عملیاتی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی افزود: با توجه به وضعیت مصدومین، جهت اعزام هرچه سریعتر آنان به مرکز درمانی یک تیم واکنش سریع از هلال احمر استان نیز توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شد .

وی گفت: هم‌اکنون عملیات آواربرداری توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است و متاسفانه یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات فوت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه هلال احمر استان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند

سید علی مرعشی با اشاره به الزام معاینات زائران برای شرکت در مناسک حج افزود: استطاعت جسمی و روحی زایران هر ساله از سوی هلال احمر بررسی می شود و از این رو برای حج امسال، خدمات بهداشتی و معاینات حجاج از سال ١۴٠٢ آغاز شد.

وی در مورد انتخاب کادر پزشکی برای حج امسال گفت: امسال بر اساس الزامات جدید، تعداد کادر پزشکی کاهش و تعداد زایران افزایش یافته است.

مرعشی اظهار داشت: امسال تعداد کادر پزشکی حج و زیارت هلال احمر ٣٨٠ نفر است در حالی که سال گذشته ۴٢۵ نفر بوده است.

وی با اشاره به این که ۵٩۵ نفر نتوانستند استطاعت سلامت را برای حضور در این سفر معنوی کسب کنند، گفت: بر اساس قانون جدید فرهنگستان علوم پزشکی، امسال برای نخستین بار افراد دیالیزی و مادرانی که نوزاد شیرخوار دارند نمی توانند به حج اعزام شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند
  • ۱۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال در حج ۱۴۰۳/اعزام ۳۸۰ نفر کادر درمان به عربستان