Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به اینکه به صورت سرزده از ادارات بازرسی خواهند کرد گفت: از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک به ادارات استان جلوگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس آذر صفایی نیا در نخستین بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از شهرداری یاسوج  بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در حاشیه این بازدید با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: همه ادارات با توجه به شیوع  کرونا ویروس موظف به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی هستند.

معاون توسعه مدیریت  و منابع استاندار تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی تا کنون با تمام توان هم در حوزه درمان و هم در حوزه بهداشت محیطی برای مدیریت این بیماری اقدامات خوب و اثر گذاری داشته است و از این پس هم عملکرد همه دستگاه‌ های دولتی در این حوزه را رصد می نماید.

وی بیان کرد: هدف از این بازدید‌ها، ارزیابی رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات دولتی و آگاهی از مشکلات است.

صفایی نیا تصریح کرد: استانداری  بازدید‌های سرزده از ادارات را در راستای ارتقای سلامت کارکنان ،صیانت از حقوق شهروندی و رعایت دستور العمل های ستاد ملی کرونا در دستور کار خود قرار داده است.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای استان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند، گفت: به منظور سلامت همگان ،از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک به ادارات استان جلوگیری به عمل می آید و شایسته است همه هم استانی های عزیز ،در این امر بسیار مهم ما را یاری نمایند.

صفایی نیا از شهروندان خواست تا به توصیه‌ های ستاد ملی کرونا عمل کنند، فاصله‌های اجتماعی را جدی بگیرند و از شرکت در اجتماعات و ایجاد ازدحادم در شهر  و بازار خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بازدید ها ادامه دارد و مدیران دستگاه های اجرایی مسئول رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی در دستگاه ذیربط خواهند بود.

گفتنی است مسئولان علوم پزشکی یاسوج، آذر صفایی نیا را در این بازدیدها همراهی کردند.

لازم به ذکر است صفایی نیا پس از شهرداری یاسوج از اداره کل دامپزشکی و چند بانک استان بازدید کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صفایی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور

افشین امیریان با اشاره به هفته سلامت و بهداشت که همه‌ساله از یکم لغایت هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: شعار هفته سلامت و بهداشت امسال سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت انتخاب شده که به همین مناسبت، آموزش و پرورش استان نیز با همکاری موثر دانش‌آموزان و اولیا در جهت سلامت جسمانی و روحیه دانش‌آموزان اقدامات موثری انجام خواهد داد.

وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

امیریان اضافه کرد: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.

بیشتر بخوانید

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

وی بیان داشت: به مناسبت هفته سلامت و بهداشت در مدارس استان نیز برنامه‌های آموزشی متنوعی از جمله آموزش سلامت در مدارس با مشارکت مراقبان سلامت و مراکز جامع سلامت، جشنواره‌های فضای سالم در مدارس و نمایشگاه‌های نقاشی با موضوع سلامت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • اجرای طرح‌های جلوگیری از آب گرفتگی در شهر‌ها + فیلم
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور