Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محسن زنگنه، نماینده تربت حیدریه در مجلس، نوشت: «هر روز خبرنگاری تماس می گیرد و از جزئیات طرح های مجلس در موضوعات متعدد مسکن، ارز، مالیات، فضای مجازی و ... می پرسد!

آنچه به عنوان طرح مجلس عنوان می شود، نظرات شخصی و طرح های پیشنهادی یک یا چند نماینده است.

هم نمایندگان محترم دقت نمایند و هم جامعه محترم خبرنگاری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اخبار مرتبط واکنش دو روزنامه نگار اصولگرا به طرح مجلس برای تغییر نام فرودگاه مهرآباد به شهید سپهبد سلیمانی طرح مجلس برای تغییر نام فرودگاه مهرآباد به شهید سپهبد سلیمانی ازدواج اجباری طرح مجلس نیست واکنش سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به خبر طرح اخذ مالیات از سهام: مشکوک است! توییت نماینده مجلس کار دست بازار بورس داد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی طرح های مجلس سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی طرح مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور، صبح امروز برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پروازهای فرودگاه امام راه اندازی شده و پروازهای خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پرواز رم-تهران هما هم که به خاطر بسته بودن فرودگاه امام، مهرآباد و فرودگاه جایگزین یعنی فرودگاه اصفهان در حال بازگشت به فرودگاه آنکارا بود دوباره به فرودگاه امام بازگشت و دقایقی دیگر در باند فرودگاه خواهد نشست.

پروازهای فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پروازها را بررسی کنند.

دیگر خبرها

  • هم اکنون ؛ وضعیت فرودگاه مهرآباد | ویدئو
  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند