Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه صهیونیستی والا در گزارشی آورده است: علاوه بر پهپادها و موشک‌های مقاومت فلسطین که به بعد از حیفا می رسند، کماندوهایی دریایی وابسته به حماس هم تهدیدی راهبردی برای اسرائیل محسوب می‌شود زیرا به شدت آموزش دیده اند و آماده وارد کردن ضربات مهلک به اسرائیل هستند.

این رسانه صهیونیستی به نقل از محافل امنیتی و نظامی این رژیم می‌نویسد: محمد ضیف، مروان عیسی و یحیی السنوار، خود بر پروژه کماندوهای دریایی حماس نظارت دارند و آنرا طرحی راهبردی می‌دانند تا در نبرد آتی با آن ضربه مهلکی به اسرائیل بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه صهیونیستی والا گزارش داد: نیروهای ویژه دریایی حماس از سال‌ها قبل به دنبال یافتن نقاط ضعف نیروی دریایی اسرائیل برای وارد کردن ضربات دردناک به آن و شکستن محاصره و و ورود به داخل اسرائیل هستند. این نیروی دریایی حماس تهدیدی راهبردی مانند تونل‌های آن است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند: در حالی که نگاه‌ها متوجه به موشک‌ها و آتش سوزی‌هایی که فلسطینی‌ها به راه می‌اندازند، است، حماس موفق به توسعه توان دریایی خود شده است و نیروهای ویژه دریایی خود را به شکل نگران کننده ای تقویت کرده است و امکانات نظامی به آنها داده است که اسرائیل را وادار به توسعه تجهیزات نظامی دریایی برای مقابله با این تهدید کرده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: گردان‌های عزالدین قسام به دنبال راههای ابتکاری برای نفوذ به اسرائیل هستند که از جمله آنها پهپادها و کماندوهای دریایی هستند و حماس کماندوهایی دارد که از توان هجومی بالایی برخوردارند. حماس از آتش بس پس از سال ۲۰۱۴ برای تشدید آموزش‌های دریایی بهره جسته است به ویژه که اصولاً ساکنان غزه ماهیگیرهای خوبی هستن و سال‌ها با دریا آشنا هستند و شناگران قابلی هستند و به سرعت از میان جوانان غزه‌ای می‌توان کماندوهایی قوی تربیت کرد.

کد خبر 4964705

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه کماندوهای حماس ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران عربستان سعودی لبنان روسیه فلسطین سوریه افغانستان الحاق کرانه باختری امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های عبری زبان امروز چهارشنبه گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون آمیز و مبالغه آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شده است: ادعاهای ارتش در راستای کم جلوه دادن خسارت های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد. دست کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند اما سخنگوی ارتش اعلام کرده که هفت موشک عبور کرده اند.

رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: یک پهپاد توانست وارد منطقه حرمون شده و این منطقه را هدف قرار دهد. این در حالی است که ارتش مدعی شده هیچ پهپادی وارد اسراییل نشده است.

این در حالی است که ویدئوها و تصاویر منتشر شده از عملیات وعده صادق بیانگر آن است که موشک ها و پهپادهای ایرانی موفق شدند با عبور از سیستم هوایی رژیم صهیونیستی اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهند.

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه وارد ترکیه شد
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است
  • یک شکست اطلاعاتی دیگر برای ساختار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • اعتراف درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران
  • سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • «جنگ علیه زنان»؛ سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: «جنگ علیه زنان»؛ اسرائیل در 6 ماه گذشته، ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: از 6 ماه گذشته اسرائیل ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است