Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: مؤمن کسی است که خدا و اولیای خدا را دوست دارد و از دشمنان خدا بیزار است و کسی که بخواهد هم با دوستان و هم دشمنان خدا دوست باشد، مؤمن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر صفات مؤمن این است که عشق و حب به خداوند را با هیچ چیز دیگری معاوضه نکند.

امام جمعه اصفهان گفت: پیامبر اکرم (ص) پیش از تولد امام رضا (ع) در حدیثی پیرامون ایشان صحبت کرده و فرموده بودند پاره تن من روزی در سرزمین خراسان دفن خواهد شد و هیچ گناه‌کاری به فرزند من مراجعه نمی‌کند مگر اینکه خداوند متعال گناهانش را بخشیده باشد.

او با اشاره به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، افزود: شهرداری نماینده و نشان‌دهنده فرهنگ یک شهر و منطقه است و نقش مهمی در زیبایی شهر ایفا می‌کند؛ در اصفهان کار‌های بزرگی طی سال‌های گذشته مثل مترو، سالن اجلاس، نمایشگاه انجام شده و سالن گلستان شهدا نیز پیشرفت خوبی داشته است.

طباطبایی‌نژاد عنوان کرد: مالیات موضوعی است که در تمام دنیا رواج دارد، اما برخی از پرداخت مالیات فرار می‌کنند در حالی که بالاخره مجبور به پرداخت می‌شوند، البته کسی در ادارات حق توهین و فحاشی به مردم را ندارد و اگر تخلفی صورت گرفته باید با احترام به آن رسیدگی کنند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: به برخی اعلام می‌کنند که برای مثال ۲۰۰ میلیارد باید پرداخت کنی تا راهی زندان نشوی و پس از آن حساب می‌کنیم که اگر مالیاتت کمتر بود به شما برمی‌گردانیم، سوال این است این چه قانونی است که وضع کرده‌اند؛ مالیاتی که مردم را از دین اسلام دور کند مالیات نیست.

او اضافه کرد: تحریمی که دشمن بر ما تحمیل کرده است در هیچ جای دنیا وجود ندارد ولیکن دیدیم که بنزین تولید داخل ما به کشور ونزوئلا فروخته شد، دنیا تعجب کرد که ایران چگونه با وجود تحریم‌ها نفت‌کش‌های سوخت‌رسان را به ونزوئلا ارسال کرد که جای بسی افتخار دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه پرداخت مالیات ارسال بنزین به ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا ، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد.
همچنین نمازجمعه رشت، فردا به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام  جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید!
  • آیا در برزخ شفاعت وجود دارد؟
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • (ویدیو) یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید
  • رذایل اخلاقی در دنیا علاج نشوند در آخرت سبب هلاکت ما می شوند