Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتقاد از بی‌توجهی مسوولان و مردم به مواد پیشگیرانه از کرونا و افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا بر لزوم هوشیاری مسوولان و مردم در برابر بحران این بیماری در جامعه تاکید کرد.

او اظهارداشت: وقتی مسوولی خود موارد پیشگیرانه از کرونا را از جمله رعایت مسائل فردی و یا اجرای برنامه‌های جمعی  را رعایت نمی‌کند، نباید از مردم انتظار جدی گرفتن مسائل مربوط به موارد بهداشتی پیشگیرانه از کرونا را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خلخال رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، فاصله‌گذاری اجتماعی ، اعمال برخی محدودیت‌ها و جلوگیری از برگزاری محافل عمومی را ضروری دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش فزاینده و خارج از کنترل قیمت کالا ،مسکن ، خدمات و افزایش سرسام‌آور هزینه‌های زندگی گفت: وضعیت فعلی مورد رضایت هیچ یک از گروه‌های اجتماعی نیست. 

حجت‌الاسلام اسدی گفت: به نظر می‌رسد که مسوولان امر بدرستی به وظایف قانونی خود در جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در بازار عمل نکرده‌اند و انتظار از آنها مدیریت بازار و رعایت حال مردم به عنوان کسبه نظام دینی و اسلامی از بازاریان  است. 

او همچنین با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص پرهیز نمایندگان مردم استان در مجلس از عزل و نصب‌های اداری اظهارداشت: وظیفه اصلی یک نماینده در مجلس قانون‌گذاری ،نظارت بر حسن اجرای قوانین در جامعه با پرهیز از وارد شدن به عزل و نصب‌های مدیریت اداری است.

وی افزود: تغییر جایگاه مدیران ضعیف به شرط جایگزینی افراد کارآمد برای پیشبرد اهدف و خدمات‌رسانی بهینه به مردم امری پسندیده است ولی باید از جایگزینی افرادی که در ستادهای انتخاباتی نمایندگان فعالیت داشته‌اند ، پرهیز شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال ستاد اقامه نماز کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال ستاد اقامه نماز کشور بهداشت و سلامت ویروس کرونا خلخال ستاد اقامه نماز کشور بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه اشنویه با اشاره به دفاع ایران در مقابل اسرائیل گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت.

ماموستا عباس رسولی با اشاره به دفاع ایران در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تمامی ملت ایران پس از حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب، کودک‌کش و نجس اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن چندین مستشار ایرانی، منتظر انتقام شدید علیه این رژیم بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانست خواسته مردم و طلب آنان را برای انتقام‌گیری به صورت عملی انجام دهد.

امام جمعه اشنویه با تقدیر از نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و با ابراز خرسندی از انجام خواسته و طلب مردم ایران گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت و آرامش نخواهند داشت تا زمانی که امنیت مردم ایران را نشانه بگیرند.

وی اظهار داشت: بی‌تردید باید این انتقام‌ها تداوم داشته باشد و به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • پرهیز از نقض مرزهای شخصی در دورهمی‌های خانوادگی
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام