Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:49:08 GMT

دمای هوای تهران به ۳۶ درجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۶۷۴

دمای هوای تهران به ۳۶ درجه می‌رسد

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی روز جمعه هواشناسی تهران، آسمان این استان امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهیم داشت.

همچنین در روزهای یکشنبه و دوشنبه در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر در پاره ای نقاط از ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده باران خواهیم داشت و در همین مدت در بخش های جنوبی این استان گاهی وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه (۳۴و ۲۴)، شنبه (۳۶ و ۲۵)، یکشنبه(۳۵ و ۲۴)، دوشنبه(۳۴ و ۲۴) و سه شنبه(۳۵ و ۲۴) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ورامین با ۳۹ درجه و فیروزکوه با ۱۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی

صادق ضیاییان براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: سه شنبه (۲۸ فروردین) در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه جنوبی استان‌های اصفهان و یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و  روز چهارشنبه (۲۹ فروردین) علاوه بر این مناطق در خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط  نیز خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۳۰ فروردین) در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در روز سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان در ادامه اظهارکرد: در بعد از ظهر جمعه (۳۱ فروردین) در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد. خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان تا پنجشنبه مواج و طوفانی خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴  درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه ( ۳۰ فروردین) صاف تا کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱ و ۱- درجه سانتیگراد و اهوازبا بیشینه دمای ۳۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • رگبار باران در شمال تهران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین
  • پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • پیش‌بینی افزایش دمای تهران/ رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات