Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بررسی بازارهای مالی در هفته دوم تیرماه نشان می‌دهد که بورس با ۱۳.۶درصد رشد مثبت همچنان یکه‌تاز میدان است.

همچنین سکه با حدود ۹.۵درصد افزایش نسبت به ابتدای هفته دومین بازار پربازده‌ بود و قیمت طلا هم ۸درصد گران شد.

در این میان طی هفته گذشته بازار ارز در صرافی ملی بازدهی چندانی نداشت به طوریکه نرخ یورو ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲درصد رشد کرد و دلار بدون تغییر هفته را به پایان رساند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش ۶۶ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و حواله آن با کاهش ۶۲ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

کد خبر 6081358

دیگر خبرها

  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/دلار ثابت ماند
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • جزئیات ارز پرداختی به واردات/ سهم کدام بخش بیشتر بود؟
  • قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند