Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان در طول سه سال توانسته بودجه خود را به ۶ هزار میلیارد تومان برساند ، گفت: ۷۰ درصد این بودجه صرف توسعه عمرانی شهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز جمعه _۱۳ تیرماه_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اصفهان با تبریک ولادت امام رضا (ع) وگرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز چهاردهم تیرماه را به عنوان روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در تقویم رسمی کشور ثبت کرده است و من وظیفه دارم در آستانه این روز گزارشی از اقدامات شهرداری اصفهان و شهرداری‌های کشور بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظایف شهرداری‌ها روز به روز افزایش می‌یابد و میزان خدمات‌رسانی شهرداری‌ها نیز هر روز با پیچیدگی‌های مختلفی مواجه می‌شود؛ خرسندم که مجموعه مدیریت شهری اصفهان در این سال‌ها وظایف قانونی خود را به درستی انجام داده است، البته کارکنان شهرداری اصفهان توانستند حریم قانونی مرز خدمت را درنوردند زیرا زمانی که زلزله و سیل در استان‌های مختلف کشور به وقوع پیوسته بود، این کارکنان شهرداری اصفهان بودند که به خواسته مردم این شهر لبیک گفتند و به کمک مردم شریف ایران شتافتند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه کارکنان شهرداری اصفهان به عنوان فرزندان اصفهان ثابت کردند که اصفهانی‌ها تنها در دفاع مقدس به ایثارگری نپرداختند، تصریح کرد: انقلاب عمرانی در شهر با همین نگاه کارکنان شهرداری اصفهان اتفاق افتاده و این همه موفقیت را مدیون روحیه ایثارگری کارکنان مدیریت شهری و مصوبات شورای شهر هستیم.

نوروزی اضافه کرد: افزایش بودجه اصفهان و تحقق مناسب این بودجه و هزینه آن در راستای توسعه عدالت شهری موجب شده شهرداری اصفهان، یک شهرداری پیشتاز در کشور معرفی شود. دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه توسعه عمرانی شهر اصفهان هزینه شده و تکمیل چهارماهه خط یک متروی اصفهان که ساخت آن در حدود ۱۶ سال طول کشیده بود یک پیروزی در حوزه مترو محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت خط دوم متروی اصفهان از کم برخودارترین محلات شهر آغاز شده است، گفت: کار با سرعت در خط دوم متروی اصفهان در حال انجام است در این راستا یک هزار نفر برای ساخت این خط جدید قطار شهری فعالیت می‌کنند زیرا شهرداری اصفهان در نظر دارد در اولین فرصت خط دوم قطار شهری را در اختیار مردم قرار دهد، هرساله میلیاردها تومان هزینه می‌شود تا دیگر فرزندان دارک و زینبیه محروم نباشند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: برای احداث خط تراموا در حال مذاکره با سرمایه‌گذار هستیم و کلنگ ساخت خط تراموا در اصفهان نیز بزودی بر زمین زده خواهد شد و این اقدامات عمرانی موجب افتخار شهروندان اصفهانی است. رینگ چهارم یک حرکت بزرگ است که آرزوی بسیاری بوده و آغاز این اتفاق نیاز به جسارت جدی داشت زیرا روستاها و شهرهای زیادی در مسیر آزادسازی این رینگ قرار گرفته است.

نوروزی افزود: پل شهید سلیمانی با جدول زمانی خود در حال پیشرفت است؛ اصفهان در سال جاری صاحب یکی از بزرگ‌ترین پل‌ها می‌شود و این اتفاق از آلودگی شهری و تصادفات متعدد جاده‌ای جلوگیری خواهد کرد. جاده ۶ کیلومتری فرزانگان در خدمت مردم محروم شهر قرار گرفته است و امروز دیگر شاهد کشته شدن یک نفر در هر ۲۰ روزه نیستیم.

وی با بیان اینکه همکاری خوبی با ارتش صورت گرفته است، یادآور شد: وظیفه داریم از جهادگران شهرداری در حوزه ساخت‌وساز حمایت بی دریغ کنیم، خدمت‌رسانی ثانیه به ثانیه به مردم وظیفه ماست و خداوند را سپاسگزاریم که در عمل به وظیفه خود استواریم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان برای آزاد سازی زیرساخت سالن اجلاس سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. از یکایک شما شهروندان اصفهان تقاضا می‌کنم در بهره‌برداری از این سالن که ظرفیت‌های بین‌المللی قابل توجهی دارد، شهرداری اصفهان را مساعدت کنید.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان یکی از مهم‌ترین عملیات‌های عمرانی در بستر شهر اصفهان است، گفت: زیبنده اصفهان به عنوان یک جهان شهر نیست که نمایشگاه بین‌المللی شاخص و بزرگی نداشته باشد، افتتاح نمایشگاه بین‌المللی بزرگ و جدید اصفهان در سال جاری برگ زرین دیگری در تاریخ عمران و آبادانی این شهر است.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری برای ساخت سالن گلستان شهدای اصفهان به معنی واقعی کلمه به میدان آمد و تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای آزاد سازی بستر عمرانی این سالن هزینه شده است، اضافه کرد: خرسندیم که در آینده نه‌چندان دور شاهد افتتاح این سالن بزرگ خواهیم بود. پیشرفت ۹۵ درصدی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، پیشرفت ۷۵ درصدی سالن اجلاس و پیشرفت ۹۵ درصدی سالن گلستان شهدا نشان‌دهنده این است که پویش "هر یکشنبه یک افتتاح" شهرداری اصفهان پویش صحیح و به‌جایی است.

وی ادامه داد: اینگونه نیست که فقط برخی از مناطق شهری پروژه عمرانی و توسعه‌ای داشته باشند، همه مناطق شهری اصفهان، پروژه‌های عمرانی و زیرساختی پیشرفته‌ای دارند و این موجب افتخار است.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در طول سه سال توانسته بودجه خود را به ۶ هزار میلیارد تومان برساند، گفت: ۷۰ درصد این بودجه صرف توسعه عمرانی شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه در اصفهان همدلی، همراهی و هماهنگی مناسبی بین شورای شهر، شهرداری، مدیریت استان، مردم و امام جمعه وجود دارد، افزود: اگر در جامعه همدلی و هم‌افزایی ایجاد شد یک درک متقابل در بستر جامعه به وجود می‌آید.

به گزارش ایمنا، امروز در نماز جمعه به مناسب روز شهرداری‌ها میز خدمت شهرداری اصفهان برگزار شد تا نمازگزاران و شهروندان اصفهانی بتوانند مشکلات، نظرات و انتقادات خود را مطرح کنند. همچنین با پروژه‌های آنلاین شهرداری و شهروند سپاری آشنا شوند. علاوه بر این با توجه به هشدارها در خصوص موج دوم شیوع ویروس کرونا در اصفهان ضدعفونی کردن مصلای نماز جمعه با شدت بیشتری نسبت به هفته‌های گذشته انجام شد.

کد خبر 431805

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان شهرداری اصفهان خطبه نماز جمعه نماز جمعه نماز جمعه اصفهان سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارکنان شهرداری اصفهان نمایشگاه بین المللی توسعه عمرانی شهر شهردار اصفهان میلیارد تومان شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مصطفی مرادیان نژاد را به عنوان «مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

«روح الله ابوطالبی» مدیرکل سابق این اداره کل نیز به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مصطفی مرادیان‌نژاد» آمده است:

«با عنایت به لزوم پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شناسایی انواع تخلفات شهری و راه‌های مقابله با آن به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول آفرین و ارتباط مؤثر با شهروندان و با رعایت عدالت و انصاف، در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745479

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت