Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه افرادی که به طور عمد اقدام به آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان می‌کنند خائن هستند و دستگاه قضایی باید برخورد قاطع و جدی با آن‌ها داشته باشدگفت: باید مردم بایددر خصوص کرونا بیشتر نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت و از ماسک و دستکش استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس امام جمعه یاسوج و نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های اول نماز جمعه این شهر گفت: افرادی که به طور عمد اقدام به آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان می‌کنند خائن هستند و دستگاه قضایی باید برخورد قاطع و جدی با آن‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز 13 تیرماه 99 شهر یاسوج با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) گفت: آن حضرت مقام و منزلت بالایی دارد و زیارت بارگاه آن حضرت برای شیعیان ثواب زیادی است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به آتش‌سوزی کلینیک سینا در تهران گفت: باید مسائل امنیتی و ایمنی کار در مراکز مختلف بیشتر شود و مسوولان باید امنیت این مراکز را افزایش داده و دقت بیشتری شود چنان که این حادثه ضربه زیادی به کشور وارد کرد. 

حسینی در ادامه افزود: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع استان خسارات سنگینی تا به حال به استان تحمیل کرده و هزینه‌هایی داشته و افرادی که به طور عمد اقدام به آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان می‌کنند خائن هستند و دستگاه قضایی باید برخورد قاطع و جدی با آن‌ها داشته باشد.

وی گفت: مردم هم مراقب باشند که به صورت سهوی هم باعث آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های استان و از بین رفتن آن‌ها نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص کرونا هم گفت: وضعیت مناسبی در استان نیست تلفات در حال افزایش است که باید مردم باید بیشتر نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت کنند و از ماسک و دستکش استفاده کنند چرا که برخی مناطق استان وضعیت قرمز شده است.

حسینی ادامه داد: مناطق زرد و با علائم هشدار هم مراقبت بیشتری کنند و از تجمعات غیر ضروری پرهیز شود برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم با ازدحام جمعیت توجیهی ندارد که باید ممنوع شود چون سلامت و جان مردم به خطر می‌افتد.

وی در ادامه به ائتلاف سعودی آمریکایی برای حمله به یمن و جنایات چند ساله در این جنگ به انواع جنایت‌ها اشاره کرد و گفت: مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌‌اند و سعودی‌ها مزدوران آمریکا و صهیونیستی هر کاری بخواهند با حمایت آن‌ها انجام می‌دهند.

حسینی گفت: عربستان سعودی حاشیه امن برای اسرائیل ایجاد کرده چرا که یکی از توطئه‌های دشمنان به جان هم انداختن مسلمانان است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدئو کنفرانس با مسوولان قوه قضاییه گفت: معظم له در این دیدار مسائل مهمی را اشاره فرمودند که از جمله آن‌ها تاکید بر مبارزه با فساد در همه ابعاد اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و اجرا و برقراری عدالت و تلاش برای رونق اقتصادی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای اقتصادی و صنعتی بود.

حسینی گفت: بسیاری از این واحدها به دلیل سوء مدیریت تعطیل شده‌اند که قوه قضاییه می‌تواند با پی‌گیری تخلفات آن‌ها را به چرخه تولید برگرداند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد در کشور به گونه‌ای نباشد که فکر شود در کشور همه مسوولان و کل دست اندرکاران اجرایی فاسد هستند این تصور خطر آفرین است و نیاز به تدبیر دارد  و موجب ناامیدی مردم به نظام و انقلاب می‌شود، مبارزه با فساد باید امیدبخش باشد.

خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده

امام جمعه شهرستان لنده گفت: طمع ورزی و مذاکره ذلیلانه با غربی ها از روی نادانی نیست بلکه به دنبال ضربه وارد کردن به نظام است

امام جمعه لنده تاکیدکرد: طمع ورزی و مذاکره ذلیلانه با غربی ها از روی نادانی نیست بلکه به دنبال ضربه وارد کردن به نظام هستند وگر نه چرا به سمت جهش و تولید حرکت نمی کنند

حجت الاسلام والمسلمین سید هدایت محمودی اصل در خطبه های جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به تقوای الهی گفت: با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت:امروز همه ما در برابر امورات دینی و معنوی خویش موظف هستیم.

وی افزود: روز جمعه روز اجتماع انسان ها در قیامت است و هیچ مومنی نیست که با قدم های خویش به سمت نماز جمعه حرکت کند و برای او حسنه ننویسند.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسولان قضایی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی فرمودند عامل فساد در کشور بحث ساختار های نامناسب و فاسد پرور و فساد زا است که جریان قدرت تحمل برخورد را ندارند و به پنهان کاری و یا فرار روی می آورند.

وی افزود:رسالت اصلی دستگاه قضایی تلاش برای کار نو و برخورد قاطع و سرعت بخشیدن به کارها و پرونده ها هستند و مردم خواهان برخورد با فساد دولتی و غیر دولتی است.

حجت الا سلام والمسلمین محمودی اصل  گفت:دادستان های کشور در بحث جهش تولید نظارت داشته باشند و متاسفانه ساختار نظارتی باعث این همه گرانی شده است و در اینجا چه کسی باید از حقوق مصرف کنند دفاع کند.

وی در ادامه اظهارکرد:در همین نرخ گذاری مرغ به دلیل عدم تامین نهاده های دامی از سوی دولت فشار بر گرده مردم است که نشان دهنده جریان دزد پروری است.

محمودی اصل گفت:گرانی مسکن و سایر ملزومات زندگی مردم باعث نگرانی مردم از دولت و مسولان شده است که انتظار داریم دولت نظارت بیشتری داشته باشد.

امام جمعه لنده تاکیدکرد: طمع ورزی و مذاکره ذلیلانه با غربی ها از روی نادانی نیست بلکه به دنبال ضربه وارد کردن به نظام هستند وگر نه چرا به سمت جهش و تولید حرکت نمی کنند.

او خاطرنشان کرد: بخاطر وعده ها برخی استاد بحران سازی در کشور هستند و از دولت می خواهیم در این یکسال از نظارت بیشتری استفاده کند.

محمودی اصل گفت:امیدواریم مجموعه شهرداری در جهت پاسخگویی به مردم تلاش کنند و از دروغگویی پرهیز کنند.

وی گفت: رعایت موازین بهداشتی و اجرای پروتکل های بهداشتی یکی از مهمترین واجبات است که باید در این روزهای کرونایی حتما رعایت شود.

امام جمعه لنده در خصوص مشکلات آب و برق گفت:انتظار داریم مردم در بحث آب و برق مصرف خود را مدیریت کنند چرا که میزان مصرف چندین برابر شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع و جنگل های استان مبارزه با فساد برخورد قاطع شهرستان لنده دستگاه قضایی آتش سوزی محمودی اصل امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان

به گزارش همشهری آنلاین، سید حسین داود الموسوی مدیرکل هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون استخدام آموزگار، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه جزو معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، نسبت به تکمیل برگه‌های مورد درخواست اقدام کنند.

وی افزود: هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

داود الموسوی در ادامه بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل برگه‌های اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام شود، ضروری است پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش در مهلت تعیین شده با مراجعه به این سامانه با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

مدیرکل هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و پرورش متذکر شد: عواقب ناشی از عدم تکمیل یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب است.

داود الموسوی خطاب به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی( gozinesh_medu ) عضو شوند.

شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس پرسنلی( فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می شود)

تصویر تمامی صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش

تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

کد خبر 845088 منبع: تسنیم برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش معلمان خبر مهم استخدام

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • نباید با بانوان در معابر برخورد شود
  • رییس قوه قضاییه: در قضیه عفاف و حجاب باید با تدبیر عمل شود / قطعاً ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان