Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیدات سینمایی کشور در کنار اکران ادامه دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تولیدات سینمایی ایران قبل از اکران فیلم‌های سینمایی آغاز شده بود و بعد از اکران نیز با سرعت بیشتری به فعالیت ادامه داده است.

آقازادگی در سریال جدید خانگی/ کدام سریال در نمایش خانگی بیشتر همه را غافلگیر کرد؟آسیب‌شناسی «شبکه نمایش خانگی» در قسمت جدید مجله فرهنگی تسنیم+تیزرشبکه نمایش خانگی| سینمای ایران در نمایش فقر ضعیف است/ سبک زندگی لوکس برای جوانان حسرت ایجاد کرده استابتذال در شبکه نمایش خانگی؛ از عشق‌های مثلثی تا ترویج همباشی

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم «گشت ارشاد 3» به کارگردانی سعید سهیلی در تهران در حالی ادامه دارد که نخستین تصویر از پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی به عنوان بازیگران اصلی فیلم منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی

خبر دیگر حضور یکی از بازیگران عرب در فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی است.

آن ماری سلامه بازیگر لبنانی که قرار است در فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی بازی کند، شب گذشته وارد ایران شد.

به گزارش مشاور رسانه‌ای بیتافیلم، فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی که چندی پیش در نیاوران کلید خورد، این روزها در حال فیلمبرداری است و آن ماری سلامه بازیگر سرشناس لبنانی برای ایفای یکی از نقش‌های این فیلم شب گذشته (پنجشنبه 12 تیرماه) به ایران آمد.

آن ماری سلامه دارای مدرک مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی است و بازیگری را از تئاتر شروع کرده‌است. او با نقش‌آفرینی در یک فیلم سینمایی لبنانی به نام Galata Omri در میان مردم شناخته شد و با بازی در سریالی 200 قسمتی به نام ریشه‌ها (جذور) در نقش هنادی، بسیار معروف شد. سپس با ایفای نقش درپروژه‌های تاریخی و مدرن با کارگردان‌های ژاپنی، لبنانی و ایرانی همکاری کرد.

او تجربه بازیگری در ایران را پیش از این در فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» محصول مشترک ایران و لبنان و سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» داشته است.

تاکنون حضور مهدی هاشمی، مهران احمدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، مهسا کامیابی و احمدرضا موسوی با حضور پژمان جمشیدی در «کوسه» که بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود، قطعی شده است.

این فیلم بازیگران دیگری هم دارد که به زودی معرفی خواهند شد.

و خبر آخر دریافت مجوز نمایش برای دو فیلم سینمایی نارگیل و خون شد است.

به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با مجوز نمایش برای فیلم‌های «خون شد» به تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی، کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی با درجه بندی سنی 12+ موافقت کرد.

نمایی از خون شد

فیلم سینمایی «نارگیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان، کارگردانی سید داوود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی نیز مجوز نمایش دریافت کرد.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران سینما بیشتر بخوانید... هشدار قانونی شورای‌عالی تهیه‌کنندگان درباره سرویس‌های VOD اکران شنای پروانه در سینماماشین سندرم دوقطبی‌سازی اخلاق و فقه در سینمای ایران/ از «ضعف نظارت» تا میدان وسیع وابستگی فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران سینما سینمای ایران سینما فیلم سینمایی تهیه کنندگی نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساعت ۲۰ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت اکران می‌شود.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

«آخرین تولد» روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده و غزلی است عاشقانه در دل بحران ...

نوید محمودی پیش از این فیلم‌های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و سریال «پوست شیر» محصول اختصاصی فیلم‌نت را برعهده داشته است.

فیلم‌های «ویلای ساحلی» و «حدود ۸ صبح» برنامه روز اکران آنلاین فیلم‌نت هستند.

کد خبر 6080677

دیگر خبرها

  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید