Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:09:14 GMT

معرفی امام جمعه جدید محمدیه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۷۸۶

معرفی امام جمعه جدید محمدیه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام بهاء الدین آقا حسینی را به عنوان امام جمعه جدید شهر محمدیه انتخاب کرد.

حجت الاسلام مهدی اصلانی معاون آموزش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم معرفی امام جمعه جدید محمدیه گفت: نماز جمعه یک ظرفیت ارزشمند است که باید از آن برای اعتلای فرهنگی، دینی و مذهبی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باید از جوانان و ظرفیت‌های موجود شهر برای تبلیغ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری بهره برد تا به دستاورد‌های خوبی رسید.

حجت الاسلام دهقانی نژاد رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هم با تشکر از خدمات ارزشمند حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه سابق اظهار داشت: حضور حجت الاسلام موسوی موینی به عنوان امام جمعه شهر محمدیه موجب خیر و برکت برای مردم منطقه شده است که قدردان این خدمات هستیم.

او بیان کرد: امیدواریم با حضور حجت الاسلام بهاء الدین آقا حسینی به عنوان امام جمعه جدید شهر محمدیه با روحیه جهادی، تدبیر و نگاه فرا جناحی بتوان خدمت به مردم را تداوم بخشید و موجب وحدت و انسجام بیشتر مردم و مسئولان شد.

در ادامه ضمن قدردانی از خدمات ۳۰ ساله حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه سابق، از سوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حکم انتصاب حجت الاسلام بها الدین آقا حسینی به عنوان امام جمعه جدید شهر محمدیه اهدا شد.

حجت الاسلام آقا حسینی پیش از این امام جمعه شهر سگزآباد از توابع شهرستان بوئین زهرا بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه ائمه جمعه معرفی امام جمعه عنوان امام جمعه امام جمعه جدید حجت الاسلام شهر محمدیه ائمه جمعه آقا حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری، برنامه‌ای و امکاناتی شکل بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است