Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت بجنورد گفت: پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را باید یک تکلیف و وظیفه شرعی دانست چرا که آثار این بیماری گریبانگیر همه جامعه را خواهد گرفت.

به گزارش جماران، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: باعث تاسف است که این روزها برخی از مردم و حتی مدیران مسایل بهداشتی و پروتکل های مبارزه با ویروس کرونا را رعایت نکرده و آنرا جدی نمی گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب از کم‌توجهی و سهل‌انگاری برخی در برابر مشکلات کرونا، افزود: در اوایل شیوع این بیماری با فداکاری دستگاه ها و مردم، ایران به عنوان کشوری موفق معرفی شد اما اکنون جدیت از سوی برخی از مردم و مسوولان در مبارزه با این بیماری کمرنگ شده است که نتایج آن را نیز که شیوع بیشتر به این بیماری است،  می بینیم.

موسوی جاجرمی گفت: اگر در این ایام برای مبارزه با این ویروس تلاش نکنیم و جدیت به خرج ندهیم مشکلات آن گریبانگیر همه خواهد شد و در آینده مشکلات معیشتی و اقتصادی بیشتری را نیز به دنبال دارد که رهبر انقلاب نیز بر پیشگیری و مبارزه بسیار تاکید داشتند و ما باید این مهم را یک تکلیف بدانیم.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در هفته قوه قضاییه،  اظهار داشت: دستگاه قضاییه تحول پیدا کرده است و مردم به حرکت این قوه در مبارزه بدون ملاحظه با فساد امیدوار می شوند.

موسوی جاجرمی گفت: فساد مالی همچون ویروس کرونا خطرناک است، همانند این بیماری سرایت می کند اما تفاوت آن این است که با شستن دست و رعایت مسایل بهداشتی می توان با کرونا مبارزه کرد اما راه مبارزه با مفسد اقتصادی تنها عدل و قانون و به فرموده رهبری قطع دست فاسد است.

وی به تبعیض نژادی در کشور آمریکا و سایر کشورها نیز اشاره کرد و گفت: ظلم و جنایت بیشتر در کشورهایی اتفاق می افتد که ادعای حقوق بشری دارند، در این کشورها حقوق بشر پایمال شده است، بی عدالتی و تبعیض در این کشورها بی نهایت شده و مردم از این وضعیت خسته شده اند و با اعتراض می خواهند که از این وضعیت رهایی یابند.

وی اظهار داشت: البته بنا به وعده الهی در نهایت ظلم شکست خواهد خورد، عدالت خواهان پیروز خواهند شد و عدالت سرتاسر جهان را فرا خواهد می گیرد.

اخبار مرتبط توزیع 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بین جانبازان سردشت سرلشگر صفوی: نیروهای مسلح کمک نمی‌کردند، مقابله با کرونا برای دولت سخت‌تر می‌شد انتقاد فرماندار کهگیلویه از کمکاری ادارات در مقابله با کرونا 40 میلیارد ریال خسارت کرونا به بومگردی خراسان شمالی خراسان شمالی در وضعیت هشدار کرونا

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مقابله با کرونا کرونا خراسان شمالی امام جمعه موقت بجنورد سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: در این مراسم ۲۰۰ دانش آموز دختر از مدارس دخترانه شهر و روستا‌های این شهرستان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند..


مرتضی گرجی افزود: در این مراسم مسائل شرعی از جمله خواندن نماز، نحوه گرفتن روزه و دیگر مسائل شرعی مانند حجاب و واجبات و محرمات دین به زبانی شیوا و آهنگین به دانش آموزان آموزش داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • ضرورت مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری