Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@11:09:23 GMT

نصب دستگاه مولد برق در فورگِ داراب

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۸۴۳

نصب دستگاه مولد برق در فورگِ داراب

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان فارس گفت: تا دو هفته آینده، دستگاه مولد برق جهت تثبیت ولتاژ و تامین قسمتی از انرژی مصرفی مشترکین در مرکز بخش فورگِ داراب نصب می‌شود.

به گزارش سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از داراب، نصیری که به همراه نماینده مردم داراب به بخش فورگ سفر کرده بود ضمن بررسی مشکلات برق‌رسانی، افت ولتاژ و نوسان برق در این منطقه گفت: در حال حاضر
یک خط توزیع به طول ۴٢ کیلومتر توسط شرکت توزیع برق در حال اجرا است که بخشی از آن به جریان افتاده و مابقی تا شهریور سال جاری به مدار بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کلنگ‌زنی خط و پست فوق توزیع برق از رستاق به سمت فورگ در سال جاری آغاز می‌شود تا آینده مشکل برق در این منطقه از بین برود.
خسروی با اشاره به نوسانات برق در بخش فورگ که منجر به از بین رفتن وسایل برقی شده است، گفت: خسارت‌دیدگان از نوسانات برق می‌توانند در سایت بیمه کوثر ثبت‌نام کنند و در صورت عدم رسیدگی به ما مراجعه نمایند تا پیگیر مطالبات مردم باشیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت نیز در این بازدید اظهار داشت : با دعوت از مدیران استانی و حضور آنها در شهرستان به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم.
جواد عسکری ادامه داد: پیرامون خسارات ناشی از نوسان برق نیز از مدیریت برق منطقه‌ای فارس می خواهم با جدیت پیگیر باشد.
وی بیان کرد: از آنجا که عمده خسارت‌های موجود را مردم طبقه محروم متحمل شده‌اند،  مجموعه بازرسی را فعال کرده تا متولیان امر پاسخگو باشند.
 نماینده مردم داراب و زرین دشت گفت: تا دو هفته آینده مشکل برق منطقه برطرف و در درازمدت پست ۶۶ ولت نیز راه‌اندازی خواهد شد.
عسکری اشاره‌ای به تعرفه برق گرمسیری بخش فورگ بیان کرد: تعرفه برق فورگ، داراب، زرین دشت باید مانند مهر، لامرد و هرمزگان و سایر نقاط گرمسیر در قالب فضای ثابت قرار گیرد و در این رابطه مکاتبه انجام شده است.
انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: برق داراب انرژی هفته آینده بخش فورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان باقری پور در حاشیه بازدید فرماندار آستانه اشرفیه از محل مولد گیری ماهیان استخوانی در دهنه رودخانه سپیدرود اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل شیلات استان گیلان برای حفظ و بازسازی ذخایر ماهیان استخوانی همه ساله صید ماهیان مولد و بالغ از اسفند ماه شروع و تا فروردین ماه توسط دو پیمانکار معتمد شیلات و با نظارت اداره پارک ملی بوجاق ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون نیز حدود بر ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در سال جاری در این رودخانه صید شده است، افزود: ماهیان مولد صید شده برای تکثیر به مراکز تکثیر و بازسازی ذخایر استان ارسال می‌شوند.

باقری پور ادامه داد: رودخانه سپیدرود که نقش بسیار مهمی در زادوولد ماهیان دریای خزر از جمله ماهیان استخوانی دارد تحت کنترل و نظارت مأمورین یگان این اداره است و امید می‌رود مهاجرت چشمگیر ماهیان جهت تخم ریزی در این رودخانه همچنان ادامه یابد.

وی از آمادگی مأمورین این اداره برای همکاری با نهادهای ذیربط و احیای رودخانه سفیدرود و فراهم شدن زیستگاه تکثیر طبیعی برای ماهیان استخوانی و طبیعی خبر داد.

کد خبر 6079775

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • بوشهر پیشرو در تشکیل شهر مولد کشاورزی/ احیای قنات با کمک مردم
  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود
  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود
  • متا در حال آزمایش نوار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است
  • ادوبی پریمیر پرو به هوش مصنوعی تولید و ویرایش ویدیو مجهز می‌شود