Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) آیین‌ها و مراسم ویژه‌ای در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار که در این راستا با همکاری خیران و اداره کل اوقاف و امور خیریه غذای گرم میان نیازمندان در نقاط مختلف استان بوشهر توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) استان بوشهر غرق در شادی و شور بود و مردم ولایت‌مدار استان بوشهر از طریق فضاهای مجازی و حقیقی برنامه‌های متنوعی را در نقاط مختلف برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وضعیت قرمز استان بوشهر در شیوع کرونا امسال جشن میلاد امام رضا(ع)  در راستای مقابله با ویروس کرونا بیشتر از طریق فضای مجازی برگزار شد که مردم ولایت‌مدار استان بوشهر از این مراسم‌ها استقبال توجهی کردند.

حضور خادمان آستان قدس رضوی در برنامه‌های دهه کرامت

در چهاردهمین سال جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، خادمان آستان قدس رضوی به منظور شرکت در برنامه‌های دهه کرامت به استان بوشهر سفر کردند.

در ایام دهه کرامت، مردم ولایت‌مدار استان بوشهر پذیرای خادمان حرم رضوی(ع) در برگزاری آیین‌ها و مراسم گوناگون از جمله تجلیل از مدافعان جبهه سلامت، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مراسم‌های گوناگونی در جای جای استان در قالب کاروان زیر سایه خورشید بودند.

توزیع غذا میان نیازمندان  از دیگر برنامه‌های دهه‌ پربرکت کرامت بود که با همکاری خیران و اداره کل اوقاف و امور خیریه غذای گرم میان نیازمندان در نقاط مختلف استان بوشهر توزیع شد.

اجرای طرح شمیم کرامت در استان بوشهر

همچنین همزمان با دهه کرامت، طرح شمیم کرامت ازطریق مرکز افق امامزادگان استان بوشهر برگزار و افراد مستمند و آسیب دیده از ویروس کرونا مورد حمایت معیشتی قرار گرفتند.

 در سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) خادمان آستان قدس رضوی با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه بوشهر با تبریک  میلاد با سعادت امام رضا(ع) و قدردانی از تلاش خادمان آستان قدس رضوی در برپایی مراسم‌های دهه کرامت اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر توجه، ارادت و علاقه خاصی به ائمه اطهار(ع) از جمله امام رضا(ع) دارند و در این به این امام همام عشق می‌ورزند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر نقش خادمان حرم رضوی درترویج سبک زندگی امام رضا(ع) گفت: خادمان آستان قدس رضوی هر سال با حضور خود در نقاط مختلف کشور از جمله استان بوشهر نقش مهم و تاثیرگذاری در انتقال آموزه‌های امام رضا(ع) دارند که خدمات آنان در خور تحسین و سپاس است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تاکید بر بهره جستن از سیره عملی امام رضا(ع) تصریح کرد: امام رضا(ع) عظمتی وصف‌ناشدنی دارد و  بهره جستن از سیره این امام دل را جلا می‌دهد و ظلمت‌ها را می‌زداید.

پرچم آستان قدس رضوی در پهنه آب‌های نیلگون خلیج فارس بوشهر به اهتزاز در آمد‌ ‌خادمان حرم رضوی در دهه کرامت از مدافعان سلامت استان بوشهر قدردانی کردند 200 برنامه در ایام دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

جشنواره زیرسایه خورشید همزمان با دهه کرامت با 230 برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی در 10 شهرستان استان بوشهر در فضای مجازی و حقیقی با رعایت نکات بهداشتی و با همکاری  خادمان حرم رضوی و تشکل مردمی برگزار شد.

انتهای پیام/190/ ت

R41363/P/S6,53/CT7 بیشتر بخوانید... استقبال کم‌نظیر از کاروان «زیرسایه خورشید» در بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی کاروان زیر سایه خورشید با خانواده‌ شهدای دزفول دیدار کردند‌+ تصاویر استان لرستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم ولایت مدار استان بوشهر میلاد با سعادت امام رضا خادمان آستان قدس رضوی زیر سایه خورشید خادمان حرم رضوی میان نیازمندان نقاط مختلف امام رضا ع دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور در حوزه‌های مختلف و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش دو محصول راهبردی استان بوشهر یعنی خرما و آبزیان عرضه می‌شود، از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است، با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها و نیاز‌هایی سایر نقاط کشور و کشور‌هایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان فراهم شود.

وی گفت: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت‌به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف اقدام و هم این‌که زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشور‌ها هم شود.

باستین اظهار کرد: از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ باعث تحقق اهداف مورد نظر شود و دستاورد‌های خوبی را برای استان به همراه داشته باشد.

وی با بیان این‌که برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادراتی در این نمایشگاه یاد شده هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: براساس اطلاعات کسب شده تا کنون بین ۱۵ تا ۲۰ فعال بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار داخلی و خارجی و سرمایه‌گذاران از این فرصت استفاده مطلوب برده شود.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی