Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر وضعیت شهرهای مختلف این استان را در برابر ویروس کرونا قرمز دانست و از افزایش بستری و فوتی‌های بیماران کرونایی استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در شهرهای مختلف استان بوشهر اظهار داشت: بستری بیماران جدید در بخش‌های کرونایی  بیمارستان‌های استان بوشهر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش آمار جان‌باختگان بیماران کرونایی استان خبر داد و بیان کرد: در 24 ساعت گذشته متاسفانه آمار موارد فوت‌شده بر اثر ویروس کرونا در استان بوشهر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شبانه‌روز گذشته خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعدادی از بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و در  24 ساعت گذشته تعدادی بیماران بستری‌ در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

کشمیری، بابیان اینکه هم‌اکنون تعدادی از بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند افزود: تعدادی از بیماران با کمک دستگاه اکسیژن‌ساز،  نفس می‌کشند.

وی بر توجه به نحوه استفاده صحیح از ماسک تأکید کرد و گفت: قبل و بعد از استفاده از  ماسک باید دست‌ها به‌دقت شسته یا ضدعفونی شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،  به استفاده صحیح در پوشیدن ماسک تاکید کرد و افزود: یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در صورت احساس ناراحتی هنگام استفاده از ماسک این است که برخی آن را زیر بینی قرار می‌دهند یا کاملاً از صورت پایین آورده و زیر چانه قرار می‌دهند تا کمی راحت نفس بکشند که این روش اشتباه است.

کشمیری مهم‌ترین روش شناخته‌شده انتقال ویروس کرونا را قطرات تنفسی و تماس ذکر کرد و اظهار داشت: برای پیشگیری از شیوع این ویروس موقع سرفه و عطسه یا تماس با افراد بهترین یا در دسترس‌ترین روش، استفاده از ماسک است و البته سایر نکات بهداشتی هم باید رعایت شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر وضعیت برخی از نقاط استان بوشهر را قرمز دانست و تاکید کرد: با توجه به اوج‌گیری مجدد بیماری کووید 19 نیاز است همه به مسئولیت‌های اجتماعی خود در  مقابله با این ویروس عمل کنند.

وی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از وسایل حفاظت فردی را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم باید  با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نقش خود را در جلوگیری از انتشار این بیماری و قطع  زنجیره انتقال آن ایفا کنند.

استاندار بوشهر خبر داد: اعمال محدودیت‌های یک‌هفته‌ای برای مقابله با کرونا در استان/ 3 شهرستان در وضعیت قرمز بوشهر/ اعمال محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا از هفته آینده وضعیت قرمز کرونایی در بوشهر؛ بازارهای سرپوشیده 4 شهر استان تعطیل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با بیان اینکه حضور در اجتماعات، مراسم عروسی، ختم و مکان‌های پرازدحام می‌تواند خطر شیوع این بیماری را افزایش دهد خاطرنشان کرد: میزان ابتلا به کروناویروس با استفاده از ماسک حدود 90 درصد کاهش پیدا می‌کند و در این راستا فاصله‌گذاری اجتماعی و  استفاده از ماسک تا حد زیادی سبب پیشگیری از ابتلا به کرونا توسط قطرات تنفسی می‌شود.

انتهای پیام/190/ ت

R41363/P/S6,53/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۵۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته امام جمعه بوشهر: تامین آب شرب و مهار بیماری کرونا در استان بوشهر در اولویت قرار بگیرد شهرهای بزرگ استان مازندران در شرایط قرمز کرونایی؛ ضرورت اعمال محدودیت در استان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیماران کرونایی استفاده از ماسک استان بوشهر کرونا در استان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت

سردار سرتیپ دوم جلیل موقوفه‌ئی در دیدار نوروزی با استاندار سمنان گفت: طرح نوروزی ۱۴۰۳ با همراهی بخش‌های مختلف در دست اجرا است و در هشت روز نخست تعطیلات کاهش ۱۸ درصد وقوع و افزایش ۳۸ درصدی کشف سرقت‌ و افزایش ۷۲ درصدی دستگیری سارقان در استان سمنان در مقایسه با نوروز گذشته ثبت شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ابراز کرد: اقدامات پیشگیرانه و مدیریت کارها در طرح نوروزی ۱۴۰۳، منجر به کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت ‌در استان سمنان شد.

 

وی افزود: کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۸ درصد کشف سرقت از جمله موفقیت‌های پلیس استان سمنان در سال گذشته بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: ۹۰ درصد پرونده‌ها در بخش پلیس سایبری و فضای مجازی و ۱۰۰ درصد جرایم جنایی استان در سال ۱۴۰۲ کشف شد.

وی ادامه داد: افزایش ۲۵ درصد دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و افزایش ۱۰ درصدی برخورد با فروشندگان مواد مخدر خرد و عمده، از دیگر تلاش‌های پلیس استان سمنان در سال گذشته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های اصفهان
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر
  • تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • افزایش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان اصفهان
  • سهمیه پانسمان بیماران پروانه‌ای افزایش یافت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!