Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روابط عمومی استانداری خوزستان تعطیلی ادارات و اصناف در هفته آینده را طی اطلاعیه‌ای تکذیب کرد. تاریخ انتشار: 15:31 - 13 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۲۸۴

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: روابط عمومی استانداری خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

"به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی ادارات و اصناف خوزستان از ۱۴ تا ۲۲ تیرماه صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت هرگونه تصمیم‌گیری در این خصوص از طریق مراجع رسمی از جمله سایت استانداری خوزستان اطلاع‌رسانی خواهد شد. "

بیشتر بخوانید: اسامی ۵۰ عضو حقیقی و حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام + تصاویر

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سیاسی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است

معاون فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل پیامک منتسب به این سازمان را که طی ساعات گذشته منتشر شده بود را تکذیب کرد.

محمد اسکندری معاون فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره انتشار پیامی با عنوان ذخیره آب آشامیدنی و غذای خشک برای شرایط اضطراری، اظهار داشت: پیامکی با سر شماره 90003140 برای برخی از شهروندان عزیز ارسال شده بود که این سر شماره متعلق با سازمان پدافند غیرعامل نبوده است. 

وی ادامه داد: این پیامک از طریق یک سامانه ارسال انبوه پیامک تجاری منتشر شده که هر شخصی می‌تواند از آن استفاده کند. این سامانه یک پیام رسان عمومی است. انتشار این پیامک به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کذب بوده و این موضوع  در یک اطلاعیه تکذیب شده است.

اسکندری افزود: طبیعی است اگر سازمان پدافند غیرعامل به دنبال انتشار اطلاعیه‌‎ای باشد، حتما رسانه‌های مرجعی مثل صدا و سیما آن را منتشر خواهند کرد. 

وی در پایان افزود: این انتظار وجود دارد شهروندان عزیز اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کنند. این اخبار شیطنتی در جهت برهم زدن امنیت روانی جامعه بوده که در دست پیگیری است تا با عوامل این موضوع برخورد شود.

دیگر خبرها

  • با ۸ منبع پنهان گاز متان روی زمین آشنا شوید
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • انتشار نماهنگ خاک اجدادی پس از عملیات وعده صادق
  • دستگیری زورگیران اتوبان صدر؛ چه کسی شلیک کرد؟
  • انتشار تک‌آهنگ «الوعد الصادق» + صوت
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند 
  • پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است + فیلم
  • پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است