Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@18:08:47 GMT

رگبار باران تا اواسط هفته آینده در برخی استان‌ها

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۰۴۲

رگبار باران تا اواسط هفته آینده در برخی استان‌ها

ساعت24- سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار باران تا سه شنبه آینده در ارتفاعات برخی استان ها از جمله تهران از افزایش ۴ تا ۸ درجه ای دما در نوار شمالی خبر داد.

بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان، ارتفاعات شمال شرق تهران و ارتفاعات سمنان افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدبرق و وزش باد روی می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا این شرایط را برای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات تهران، ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان انتظار می رود.

یکشنبه در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان، ارتفاعات تهران، ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود و روزهای دوشنبه و سه شنبه این شرایط در ارتفاعات تهران روی می دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی نوسانات دمایی در اکثر مناطق کشور حدود 2 تا 3 درجه خواهد بود، همچنین از امروز تا پنجشنبه هفته آینده روند افزایش دما 4 تا 8 درجه در سواحل شمالی و اردبیل پیش بینی می شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تهران سازمان هواشناسی هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در بیشتر مناطق نیمه شرقی در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. طی این ۲ روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

در ۵ روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 847112 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان