Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:16:59 GMT

انفجار در کارخانه تولید وسایل آتش بازی در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۰۴۹

انفجار در کارخانه تولید وسایل آتش بازی در ترکیه

دست‌کم ۴۱ نفر در حادثه انفجار در یک کارخانه تولید وسایل آتش بازی واقع در شهر "ساکاریا"ی ترکیه مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، فرماندار شهر ساکاریا در شمال غرب ترکیه درباره وقوع انفجار در کارخانه این شهر گفت: در حال حاضر این حادثه هیچ کشته‌ای نداشته است.

وی همچنین اعلام کرده است که قربانیان به بیمارستان منتقل شده و در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه حریت، گزارش‌ها حاکیست که در زمان انفجار ۱۱۰ تُن وسایل آتش بازی داخل کارخانه وجود داشته است.

حادثه امروز (جمعه) رخ داده و به گفته فرماندار در زمان وقوع انفجار، ۱۵۰ تا ۲۰۰ کارمند در کارخانه حضور داشتند.

روزنامه نیویورک تایمز نیز گزارش کرده است: تعداد زیادی آتش‌نشان و آمبولانس به محل حادثه که از منطقه مسکونی فاصله دارد، اعزام شده‌اند با این حال به دلیل وقوع انفجارهای پی در پی، عملیاتِ مهار کامل حریق با دشواری در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار کارخانه تركيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، آزاد طهماسبی، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهر سنندج گفت: در پی اعلام حادثه‌ای با عنوان حریق در کارگاه ضایعاتی واقع در شهرک آساوله در کمترین زمان ممکن نیروهای آتش‌نشانی جهت اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: انفجار گاز LPG یا گاز مایع عامل حریق این مغازه بود که بر اثر این انفجار صاحب مغازه به شدت دچار سوختگی شده بود و خسارت‌های مالی فراوانی به دو باب مغازه و چندین منزل مسکونی وارد شد.

رئیس آتش‌نشانی سنندج گفت: پس از اعزام نیروها به محل حادثه، وضعیت بحرانی‌تر گزارش شد چرا که در مجاورت مغازه حادثه دیده، مغازه‌ای که‌ ‌محل شارژ گازهای پکنیک بود که حریق به آنجا نیز سرایت کرده بود. با ورود سریع نیروهای آتش‌نشانی از بروز حادثه‌ای پرخطر جلوگیری شد.

به گفته طهماسبی نیروهای اعزامی آتش‌نشانی از زمان اولین تماس دریافتی و گزارش حادثه، در مدت زمان ۷ دقیقه در محل حادثه حاضر و در فاصله زمانی ۷ تا ۸ دقیقه‌ای آتش را مهار کردند. محل حادثه نیز پس از کنترل حریق کاملا ایمن‌سازی شد.

طهماسبی اظهار داشت: پس از وقوع آتش‌سوزی و تماس با سامانه ۱۲۳ اکیپ ۵ نفره از نیروهای ایستگاه دو آتش‌نشانی و ایستگاه یک اکیپ برای پشتیبانی به محل اعزام شدند. متاسفانه در این حادثه یک نفر مصدوم و دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند. انفجار ناشی از این حادثه به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد کرده است‌.

وی اضافه کرد: صدای دو انفجار شدید ناشی از این حادثه آتش‌سوزی تمام مردم این روستا را در لحظات اولیه به محل کشاند. نیروهای آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند. متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج بیان کرد: تنها مصدوم این حادثه فردی بود که در لحظه نخست و در کارگاه دچار مصدومیت شده که توسط آمبولانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شد. انفجار اولیه همچنین به کرکره‌ها و شیشه مغازه‌های اطراف آسیب وارد کرده است.

کد خبر 846237 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم گاز استان کردستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)
  • وقوع آتش سوزی مهیب در یک کارخانه‌ در قم | ویدئو
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد