Web Analytics Made Easy - Statcounter

یجشن امضای اینترنتی کتاب‌های «راز احمد» و «سی و هفت سال» سفر بی بازگشت و ناگفته‌هایی از احمد متوسلیان به قلم حمید داودآبادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، جشن امضای اینترنتی کتاب‌های «راز احمد» و «سی و هفت سال» سفر بی بازگشت و ناگفته‌هایی از احمد متوسلیان به قلم حمید داودآبادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، همزمان با سالروز اسارات یا شهادت فرمانده لشکر ۲۷محمد رسول الله(ص)؛ حاج احمد متوسلیان، دو کتاب از این فرمانده مقاومت با نگاهی واقع بینانه و همچنین واکاوی پرونده طولانی‌ترین گروگان گیری قرن اخیر به منتشر و توسط انتشارات شهید کاظمی در این ایام معرفی و عرضه می‌شود.
 

این گزارش می‌افزاید: ۳۷ سال از روز یک شنبه تلخی که در پست بازرسی برباره در شمال بیروت، آن حادثه تلخ اتفاق افتاد، می‌گذرد. در آن روز گرم تابستان شرجی لبنان، شبه نظامیان فالانژیست مسیحی – مارونی که نقش جاده صاف کن و مزدور اسرائیل را برای اشغال لبنان ایفا می‌کردند، دست به جنایتی فراموش نشدنی زدند.

ربودن حاج احمد متوسلیان فرمانده قوای محمد رسول الله (ص) که از ایران برای دفاع از مظلومان لبنان اعزام شده بودند، سیدمحسن موسوی کاردار سفارت ایران در بیروت، کاظم اخوان خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایرنا و بسیجی رزمنده تقی رستگار، طولانی ترین حادثه ربایش 4 نفر را رقم زد.

از آن تاریخ تا به امروز، اخبار ضد و نقیضی منتشر شده است که هیچ کدام سندیت نداشته و همه بر حدسیات و ادعاها مبتنی است. در این دو کتاب، سعی شده است حتی المقدور با نگاه به ادعاها، نقابی به حقیقت زده شود. بدان امید که هر چه زودتر سرنوشت آن عزیزان مشخص شود تا مادر چشم انتظار حاج احمد متوسلیان، همسر و فرزند سیدمحسن موسوی و دیگران از نگرانی رهایی یابند.

کتاب «37 سال» و «راز احمد» هر دو اثر حمید داود آبادی میباشد، که توسط انتشارات شهید کاظمی و یازهرا س منتشر شده‌اند.

نشر شهید کاظمی همزمان با سالروز اسارات یا شهادت؛ حاج احمد متوسلیان این دو کتاب که با نگاهی واقع بینانه و همچنین واکاوی پرونده طولانی‌ترین گروگان گیری قرن اخیر منتشر شده است را با تخفیف ویژه در این ایام معرفی و عرضه می نماید

علاقمندان جهت تهیه این دو کتاب می توانند از طریق سایت nashreshahidkazemi.ir و یا ارسال نام کتاب به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ با 20 درصد تخفیف کتب را تهیه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمید داودآبادی انتشارات شهید کاظمی حاج احمد متوسلیان طولانی ترین راز احمد دو کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اجرای تونل شهید متوسلیان طی ۵ سال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری اظهار کرد: در این ارتباط فاز اول براساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره احداث فاز دوم آزادراه شهید شوشتری گفت: اطلاعات فاز صفر پروژه تحویل سازمان محیط زیست شده است و 3 پیشنهاد مطرح کرده‌ایم و منتظر بازخوردها هستیم و در دیدار نوروزی که با رئیس جمهور داشتیم این موضوع مطرح و عنوان شد که ورود رئیس جمهور به این موضوع می‌تواند گره‌گشا باشد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: آقای رئیس جمهور هم در جلسه‌ای که داشتیم قول دادند که به این موضوع ورود و موضوعات را حل و فصل کند.

بهره‌برداری از فاز اول آزادراه شهید شوشتری در سال آینده/ پروژه تونل شهید متوسلیان در سطح خاورمیانه مشابه ندارد

حق‌بین همچنین درباره تونل شهید متوسلیان از میدان سپاه تا میدان شوش تصریح کرد: مطالعات پروژه انجام شده است و نقطه شروع، پایان و دسترسی‌ها را درنظر گرفته‌ایم. منتها نکته‌ای که وجود دارد اینست که این پروژه، مشارکتی است و معاونت مالی اقتصادی شهرداری تهران نحوه مشارکت سرمایه گذاران را انجام می‌دهد و ما نیز موازی با این قضیه با پیمانکارانی که قابلیت انجام این پروژه را دارند مذاکره می‌کنیم و پیشنهادات آنها را می‌گیریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره طول پروژه تونل شهید متوسلیان گفت: حدود 9.5 کیلومتر از میدان سپاه تا شوش است.

معاون شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا پروژه اشاره شده در این دوره مدیریت شهری کلید خواهد خورد یا خیر، تصریح کرد: به هرحال این پروژه یک ابر پروژه است و ما در خاورمیانه با چنین ابعادی پروژه نداشته‌ایم و طبیعتاً شروع پروژه مهم است و به محض اینکه وارد فاز اجرا شویم با دسترسی‌های متعددی که می‌دهیم این پروژه ظرف 5 سال طی سه شیفت کاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود
  • مجموعه شعر جدید ‌مجید زمانی‌اصل منتشر شد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» منتشر شد
  • پیش‌بینی عجیب احمد متوسلیان از حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • ترجمه «خدا و امور مجرد» روانه بازار نشر شد