Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال انگلیس ۴ مربی را برای نامزدی بهترین مربی ماه مشخص کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو،‌اتحادیه فوتبال انگلیس اسامی نامزدهای بهترین‌ مربی ماه جون (خرداد و تیر) را اعلام کرد. استیو بروس، نونو اسپریتو سانتو، فرانک لمپارد و اوله‌گونار سولسشر نامزدهای بهترین مربی ماه لقب گرفتند.

نکته جالب توجه عدم حضور پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در لیست بهترین مربیان ماه از سوی اتحادیه انگلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین آمار را روی کاغذ،‌ فرانک لمپارد با هدایت چلسی دارد که توانسته هر 3 بازی خود را پیروز شود.

اوله‌گونار سولسشر که عملکرد خوبی با منچستریونایتد داشته نیز آمار جالب توجهی به نمایش گذاشته است. یونایتد با این مربی نروژی در ماه 5 بازی انجام داده که 3 پیروزی و 2 تساوی را به ثبت رسانده است.

نونو اسپریتو نیز با ولورهمپتون 5 بازی انجام داده که در 4 بازی پیروز شده و در یک بازی به تساوی رسیده است.

استیو بروس نیز با نیوکاسل آمار 2 برد و یک تساوی را به نمایش گذاشته است. شون دایچ، مربی باشگاه برنلی بهترین مربی ماه فوریه انتخاب شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهترین مربی فوتبال انگلیس یورگن کلوپ چلسی بهترین مربی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العهد در فینال ای اف سی کاپ

به گزارش "ورزش سه"، العهد لبنان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل النهضة عمان در بازی برگشت دور نیمه نهایی منطقه غرب، در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برای دومین بار در تاریخ خود به فینال ای‌اف‌سی کاپ راه پیدا کرد.

العهد لبنان که در سال 2019 عنوان قهرمانی ای‌اف‌سی کاپ را کسب کرده بود، دوباره به فینال این رقابت‌ها راه یافت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود العهد به پایان رسیده بود و این تساوی دور برگشت برای صعودشان کافی بود.

ای‌اف‌سی کاپ با شرکت باشگاه‌های کشورهای در حال توسعه برگزار می‌شود و حالا نماینده لبنان از منطقه غرب آسیا به فینال رسیده است.

فینال این رقابت‌ها با مشخص شدن برنده منطقه شرق آسیا میان دو تیم سنترال کواست مارینرز (استرالیا)  و آبدیش آتا (قرقیزستان) با العهد لبنان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس