Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حادثه آتش‌سوزی و انفجار اخیر در کلینیک سینا تجریش در خیابان شریعتی تهران به مرگ ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد، اما در این حادثه شجاعت و ایثارگری چند نفر از هموطنان باعث شد آمار قربانیان حادثه با وجود انفجار‌های شدید و شدت بالای آتش سوزی، بیشتر نشود.

یکی از این افراد غیورمردی از ایل سترگ بهمئی به نام عنایت آزغ بود که با جانفشانی و شکستن شیشه چندین طبقه از ساختمان محل آتش سوزی، کودکان و زنان را به پشت بام و از آنجا به نقطه امن هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آثار سوختگی در صورت این قهرمان در مصاحبه مشهود است.

آزاغ گفت: صدای انفجار را شنیدم ۷ یا ۸ تا خانم جیغ کشیدند دیدم هیچ کسی نیست که کمکشان کند خودم دست به کار شدم.

آزاغ افزود: وقتی وارد ساختمان شدم طبقه به طبقه شیشه‌ها را شکاندم و خودم را به زنان حادثه دیده رساندم.

آزاغ دستفروش فداکار در ادامه افزود: وقتی به زنان حادثه دیده رسیدم آن‌ها را به پشت بام رساندم تا ماموران آتش نشانی به کمک ما آمدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی کلینیک ابن سینا پارسی خبر حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

 

 

 

سید جلال ملکی روز چهارشنبه گفت: «ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش‌سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت‌زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.» در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی روی داده و بدلیل وجود مواد ضایعاتی و همچنین ظروف حاوی بنزین و حشره کش همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل روی داده است.   ملکی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.   وی علت این آتش‌سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.       منبع : ایرنا ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه انفجار یک خودرو در نتانیا - اسرائیل (فیلم) لحظه انفجار باتری دوچرخه برقی (فیلم) لحظه هولناک انفجار یک آپارتمان در گرمسار (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فداکاری دیدنی یک سنجاب برای نجات دوستش از مرگ (فیلم)