Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بردسکن گفت: مسئولیت اوضاع کشور مستقیما متوجه رئیس جمهوری است لذا نامه منتسبان به جریان اصلاح طلب به رهبری یک فرار رو به جلو بود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  برگزار شد، اظهار کرد:  مسئولیت اوضاع کشور مستقیماً متوجه رئیس جمهوری است لذا نامه منتسبان به جریان اصلاح طلب به رهبری یک فرار رو به جلو بود، تفکر این افراد از ابتدا تاکنون کار فتنه‌گری بوده است لذا مردم هوشیار باشید و گول فریب‌کاران  و دشمنان از خدا بی خبر را نخورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امام جمعه بردسکن با بیان اینکه این کار عوام فریبی است که مشکلات کشور را اینگونه بیان کنند، افزود: این افراد نشان دادند که علی‌رغم اینکه در نظام خدمت داشتند نتوانستند اعتماد مردم را به خود جلب کنند. وی جلب اعتماد مردم  و محرم دانستن آنان  را یک ضرورت نام برد و گفت: مسئولان باید به‌خوبی پاسخگو باشند و به اعتمادسازی کمک کنند و هر مسئولی در برابر ارباب رجوع طفره برود به این سرمایه نظام  لطمه وارد کرده است. امام جمعه بردسکن با اشاره به سخنان رهبری و نیز امام راحل (ره)، اظهار کرد: سرمایه این کشور مردم خوب و همیشه در صحنه هستند که در تمام صحنه‌ها به‌خوبی حضور داشتند و یار و پشتیبان مسئولان نظام بودند بنابراین باید بیش از این گفته‌های خود را با مردم در میان بگذارید. امینی با بیان اینکه ارسال نامه سران اصلاح طلب فرار روبه جلو بود، افزود:  این افراد که خودشان زمانی دارای مسئولیت بودند و امروز هم دارای مسئولیت هستند چرا می‌خواهند کوتاهی‌های خود را به گردن رهبری بیندازند و نامه سرگشاده می‌نویسند. وی بصیرت و آگاهی را رمز موفقیت مردم نام برد و گفت: باید بصیر باشیم که دشمن هر لحظه درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب است و می‌خواهد اعتماد مردم را نسبت به نظام کم کند. امام جمعه بردسکن گفت: امروز بحث تحریم و کرونا جهان را دچار آسیب کرده است لذا در ایران از لحاظ تحریم‌ها به استناد نظر کارشناسان اقتصادی، ۳۰ درصد وضع موجود مربوط به بحث تحریم‌ها است و ۷۰ درصد آن ضعف اقتصادی مدیران است که می‌طلبد با نگاهی عمیق  مورد توجه قرار گیرد.  خطیب جمعه بردسکن  با اشاره به  سخنان استاندار خراسان رضوی در جمع ائمه جمعه استان عنوان کرد: کرونا در جهان ۸۰ درصد کسب‌وکارها را تعطیل کرده است و در ایران این رقم به ۹۰ درصد رسیده است لذا باید همه با همراهی کمک کنیم تا از بحران رد شویم و این نیازمند همراهی و کمک همه و به‌ویژه مردم کشورمان با انجام و رعایت پروتکل‌های اجتماعی است. وی با تاکید بر انفاق کردن به نیازمندان، اظهار کرد: از انفاق که بگذریم باید همچون دوران دفاع مقدس ایثار را هم داشته باشیم. امینی گفت: ۸۵۰هزار میلیارد دلار اقتصاد دنیا  از کرونا متضرر شده است که در ایران اسلامی هم در این راستا ۸۵۰هزار نفر در کشور ما برای بیمه بیکاری ثبت نام کردند که سهم خراسان رضوی ۵۲ هزار نفر است. امام جمعه بردسکن با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع)، روز شهردار و دهیار را تبریک گفت، و از کار آفرینان منطقه تقدیر کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم با در مراسم‌های عروسی و یا عزا شرکت نکنند و اگر قصد شرکت دارند با رعایت  پروتکل‌های بهداشتی شرکت کنند  و با رعایت این موارد قدردان کادر پزشکی در شهرستان و سطح کشور باشیم. منبع: فارس انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بردسکن رئیس جمهور اصلاح طلبان امام جمعه امام جمعه بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند