Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@23:58:06 GMT

واکنش فدراسیون فوتبال به ادعای جنجالی نصیرزاده

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۵۶۲

واکنش فدراسیون فوتبال به ادعای جنجالی نصیرزاده

فدراسیون فوتبال ادعای هوشنگ نصیرزاده درباره اساسنامه این فدراسیون به فیفا که یک کپی از اساسنامه کشور کویت بوده است را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال صبح امروز در برنامه ورزش و مردم مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران اساسنامه فدراسیون فوتبال کویت را کپی کرده و برای فیفا فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(لینک خبر)

فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای به این ادعا واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده است:

۱. اظهارات آقای نصیرزاده در برنامه ورزش و مردم امروز در خصوص ارسال اساسنامه فدراسیون فوتبال کویت به فیفا توسط فدراسیون فوتبال در ادوار گذشته یا در دوره فعلی قویا تکذیب می شود.

۲.اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال بر اساس پیش نویس ارایه شده توسط فیفا و با استفاده از نظرات دریافتی از سوی اعضای محترم مجمع فدراسیون انجام شده است.

۳. فیفا همواره از طریق مکاتبات رسمی و ارسال پرسش نامه های رسمی، اساسنامه کشورهای عضو و از جمله ایران را رصد و نظارت می کند و اینگونه اظهارات سطحی و خلاف واقع با هر هدفی که مطرح شود اگر حاکی از سوء نیت گویندگان نباشد قطعاً نشانگر عدم اشراف آنها بر رویه های قانونی و نظارتی حاکم برفیفا و فدراسیون ها می باشد. ضمنا طولانی شدن روند اصلاح اساسنامه دلیلی جز تلاش برای اجرای مقررات ملی نداشته است و فدراسیون در تلاش است تا بتواند در کنار الزامات بین المللی مقررات ملی را نیز رعایت کند .

۴.شایسته بود مسولان برنامه ورزش و مردم جهت تنویر افکار عمومی و ارائه اطلاعات صحیح وقت پاسخگویی را به مدیران فدراسیون فوتبال می دادند که با تاسف و در کمال تعجب چنین رویه ای صورت نگرفت.

فدراسیون فوتبال تاکید دارد اظهارات کذب و خلاف واقع موجبات لطمه به استقلال فدراسیون را فراهم می کند و می بایست با رعایت رفتار و اخلاق حرفه ای وظیفه ذاتی خود را انجام دهیم و لاغیر.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فدراسیون فوتبال اساسنامه فدراسیون فوتبال هوشنگ نصیرزاده فیفا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمس در تراکتور ماندنی شد؟

تمرینات تیم فوتبال تراکتور امروز با حضور پاکو خمس سرمربی تی‌تی‌ها در تبریز برگزار شد و بر خلاف شایعات مدیرعامل این تیم در تهران حضور دارد.

به گزارش مشرق، بعد از شکست سنگین تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، شایعاتی مبنی بر جدایی پاکو خمس سرمربی اسپانیایی این تیم قبل از اتمام فصل به گوش می‌رسید.

دیروز جلساتی بین پاکو خمس و هوشنگ نصیرزاده برگزار شد که به گفته مدیرعامل این باشگاه خمس تا پایان فصل به کار خود در تبریز ادامه می‌دهد، امروز اما باز شایعاتی مبنی بر اینکه نصیرزاده برای جلسه‌ای دیگر راهی تبریز شده و حتی گفته می‌شد که خمس صبح امروز قراردادش را فسخ کرده است. اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که نصیرزاده در تهران حضور دارد و اصلا به تبریز نرفته که بخواهد جلسه‌ای با خمس برگزار کند.

از همین‌رو پس از یک روز تعطیلی، بازیکنان تیم فوتبال تراکتور امروز زیر نظر خمس در کمپ بنیان دیزل در حال تمرین هستند و با این تفاسیر باید به این شایعات پایان داده شود چرا که فسخ قرارداد با خمس مستلزم حضور نصیرزاده در تبریز خواهد بود و به نظر می‌رسد خمس حداقل تا پایان فصل به کار خود در تراکتور ادامه می‌دهد.

تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جمعه ۳۱ فروردین میهمان نساجی مازندران است، در حال حاضر تی‌تی‌ها با ۴۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران
  • پاسخ توخل و مولر به ادعای عجیب هامان
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!