Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@15:45:27 GMT

بیرانوند تا پایان فصل در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۵۶۹

به گزارش ایلنا، مهدی خواجوند در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس اظهار کرد: آقای بیرانوند برای فصل آینده با تیم آنتورپ بلژیک قرارداد بسته و باشگاه هم طی نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرده که بیرانوند می‌تواند با فراهم شدن مقدمات از سوی این باشگاه و رفع موانع برای شرکت در تست‌های پزشکی به بلژیک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این بازیکن از ۱۱ تیر با رعایت سایر شرایط قراردادی باید برای پیوستن به تیم جدیدش به بلژیک می‌رفت اما هنوز مقدمات سفرش از سوی باشگاه آنتورپ فراهم نشده و ما منتظریم که این اتفاق بیفتد و نامه‌نگاری‌های لازم هم انجام شده است.

خواجوند تاکید کرد: طبق دستورالعمل مصوب فیفا و پیش‌بینی موارد این‌چنینی و هم‌پوشانی دو قرارداد، بازیکنانی که با قراردادی با تیم جدید دارند، می‌توانند تا زمان تمام شدن لیگ در تیم فعلی‌شان بازی کنند و به همین دلیل بیرانوند می‌تواند تا پایان فصل در پرسپولیس بماند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و هنگ کنگ در چهارمین دیدار خود در گروه E رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز از ساعت ۱۸ به میزبانی ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا «الدور شومورودوف» در دقیقه ۲۰ نخستین گل ازبکستان را به ثمر رساند تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم هم «خوژیمات ارکینوف» موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس گل «جلال الدین ماشاریپوف» بازیکن تیم فوتبال استقلال دروازه هنگ کنگ را باز کند و در دقیقه ۷۰ هم «اوستون اورونوف» بازیکن تیم پرسپولیس موفق شد سومین گل ازبکستان را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با ۳ بر صفر به سود ازبکستان به پایان برسد.

ازبکستان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و هنگ کنگ هم همچنان یک امتیازی است.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر 6063127

دیگر خبرها

  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!