Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@05:00:17 GMT

تصمیم استثنایی برای تکواندو

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۶۷۵

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: با شرایط موجود کرونایی، برای لیگ‌های تکواندو تصمیمی استثنایی گرفتیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ‌های تکواندو گفت: همیشه مراسم اختتامیه را قبل از پایان سال برگزار می‌کردیم، اما در این دوره با توجه به وضعیت به وجود آمده، این مراسم در شرایط خاص برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا نشد تا بتوانیم مسابقات را به پایان برسانیم.
وی افزود: این گونه نبود که اعلام تیم‌های برتر تنها طبق توافق باشد، بلکه همه تیم‌ها این شرایط را پذیرفتند. در هفته‌های پایانی رقابت به حدی نزدیک بود که نمی‌توانستیم، بگوییم، کدام تیم قهرمان می‌شود. به هر حال در شرایط خاص تصمیمات استثنایی گرفته می‌شود.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بعد از سال‌ها برگزاری لیگ برتر، به لطف سرمایه‌گذاری باشگاه ها، همه تیم‌های حاضر در لیگ قدرتمند هستند و اگر این شرایط پیش نمی‌آمد، نمی‌توانستیم، حدس بزنیم که کدام تیم در جایگاه اول قرار می‌گیرد. تیم‌های ما شایستگی و توانمندی جایگاه‌های خود را داشتند و امیدواریم این توانمندی را با تلاش مضاعف حفظ کنند.
وی افزود: با توجه به زیرساخت‌هایی که از سال‌های گذشته در فدراسیون تکواندو فراهم شده است، از معدود فدراسیون‌های بودیم که توانستیم فعالیت‌های خود را ادامه دهیم و اکثر امور خود را در سه ماهه اول انجام دادیم.
پولادگر گفت: شرایط موجود روی ورزش دنیا تاثیر گذاشته است و حتی باعث تعویق المپیک شد. هنوز هم برگزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما این مسائل نباید از تلاش و انگیزه ما کم کند. افراد موفق کسانی هستند که بتوانند با شرایط پیش آمده خود را تطبیق دهند.
وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی مناسب و رعایت مسائل بهداشتی ضمن ادامه فعالیت خود از سلامت ورزشکاران که اولویت فدراسیون تکواندو است، محافظت کنیم.
براساس توافق با نمایندگان تیم‌ها و شرایط جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته هفتم از دور برگشت و با احتساب مسابقات باقی مانده، در پایان هجدهمین دوره رقابت‌های "جام خلیج فارس"، تیم‌های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن به صورت مشترک قهرمان، پاس و دانشگاه آزاد اسلامی هم به عنوان نایب قهرمانان لیگ برتر معرفی شدند. مس کرمان هم در رده سوم قرار گرفت.
پرونده پانزدهمین دوره لیگ تکواندو بانوان "جام کوثر" هم که ۶ هفته مرحله پایانی آن تا بهمن پارسال برگزار شد، با توافق بسته شد و تیم‌های فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن به طور مشترک به عنوان قهرمان، اسپریچو نایب قهرمان و داتیس یزد به عنوان تیم سوم معرفی شدند. برچسب ها: تکواندو ، تصمیم ، لیگ ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تکواندو تصمیم لیگ کرونا فدراسیون تکواندو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.  فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

بر همین اساس WT  با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد