Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پی درگذشت ماموستا توفیق قربانی، امام جمعه فقید کامیاران پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت امام جمعه مومن، متخلق به اخلاق اسلامی و ولایت مدار شهرستان کامیاران جناب حاج ماموستا ملا توفیق قربانی را به مردم متدین کامیاران و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عالم بزرگوار مدت زیادی از عمرشان را در خدمت گذاری به دین و انقلاب و مردم سپری کردند و برای تربیت طلاب علوم دینی و ارشاد مردم هرآنچه در توان داشتند با اخلاص ارائه کردند. از خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای مردم و علما و به خصوص خانواده محترم صبر و اجر طلب می نمایم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی