Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی با اکثریت آرا دبیرکل جدید این تشکل اصلاح‌طلب را انتخاب کرد.

در آخرین نشست شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی، «شهرام صادر» به عنوان دبیرکل این تشکل اصلاح طلب و جانشین مرحوم «محمدرضا راه چمنی» انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه درباره فعالیت‌های حال و آینده حزب تبادل نظر و سپس درمورد انتخاب دبیر کل جدید رای‌گیری مخفی به عمل آمد. باتوجه به رای مأخوذه از سوی اعضای شورای مرکزی، شهرام صادر که از اعضای شورای مرکزی و هیات موسس این حزب است، به عنوان دبیر کل انتخاب شد.

همچنین «فریدون سلیمی‌نیا» قائم مقام حزب و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی دیگر نامزد جایگاه دبیرکلی حزب بود.

محمدرضا راه‌چمنی نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی و رئیس پیشین سازمان بهزیستی کشور در دوره اصلاحات، دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی بود که در ۱۹ اسفند ماه سال ۹۸ دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب و تشکل ها حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی حزب وحدت و همکاری ملی شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند

به گزارش خبرآنلاین دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش شرایط استفاده دانش‌آموزان را از تک ماده در امتحانات نهایی تشریح کرد.

محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش درباره امکان استفاده تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: در گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان در ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک‌ماده استفاده کنند.

وی افزود: پس از مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری امتحانات نهایی در ۳ سال دوره متوسطه دوم، استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد.

به گزارش تسنیم، امانی طهرانی متذکر شد: ضوابط استفاده از تک‌ماده در آیین‌نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی به نهایی تبدیل شده است و امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی فراهم است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از مصوبات اخیر درباره ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

اگر دانش‌آموزی حداکثر در ۴ عنوان درسی نمره ۷ و بیشتر کسب کند و معدل کل وی نیز حداقل ۱۰ باشد، فارغ‌التحصیل شناخته می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896223

دیگر خبرها

  • ابراز تاسف سازمان همکاری اسلامی از وتوی ضدفلسطینی آمریکا
  • عملیات ترکیبی «وعده صادق» ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری در اصفهان هستیم
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری کشور در اصفهان هستیم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»