Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مهدی ترابی ستاره خط حمله پرسپولیس در حالی محرومیت خود را پشت سر گذاشته که هافبک‌های پرسپولیس در مقابل پیکان عملکرد قابل قبولی داشتند.
پرسپولیس روز یکشنبه به مصاف شاهین خواهد رفت. این بازی برای هر دو تیم حساسیت خود را دارد؛ از یک سو شاهین برای بقا در لیگ برتر به امتیاز این مسابقه نیازمند است و از سوی پرسپولیس با کسب پیروزی در این دیدار اختلاف ۱۰ امتیازی خود و ادعای قهرمانی را حفظ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به همین خاطر انتظار می‌رود که باوجود این که شاید از نظر بدنی بازیکنان در حد مطلوب نیستند، اما یحیی بدون استراحت به ستاره هایش وارد مسابقه شود و حتی مقابل تیم انتهای جدولی هم ریسک نکند؛ مشابه همان تصمیمی که در مقابل پیکان گرفت و به نتیجه مورد نظر نیز رسید. با این شرایط و باتوجه به بازگشت مهدی ترابی و سپری کردن یک جلسه محرومیت، مهدی ترابی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت، اما این که چه کسی بیرون می‌نشیند، پرسشی است که پاسخ به آن کار چندان ساده‌ای نیست.بیشتر بخوانید: شکایت جدید از باشگاه پرسپولیسدر دیدار مقابل پیکان، امید عالیشاه هافبک چپ سرخ‌ها بود و سیامک نعمتی در سمت راست بازی کرد. عالیشاه چند فرصت را از دست داد و نمایش خیلی موفقی نداشت، اما نعمتی با درخشش خود یک پاس گل داد و در بین شش بازیکن برتر هفته هم جای گرفت تا تغییرش چندان کار ساده‌ای نباشد. با این حال نکته‌ای که باعث امیدواری عالیشاه برای حضور دوباره در ترکیب اصلی شده، مصدومیت وحید امیری است که شاید سبب شود تا ترابی به خط حمله برود.

نکته مهم این که مهدی ترابی در بازی رفت مقابل شاهین دو پاس گل داد و در بازی با شهرخودرو هم درخشش خوبی را در خط میانی داشت؛ موضوعی که او را مهره‌ای تغییرناپذیر در ترکیب تیم یحیی گل محمدی کرده و این بار هم بعید است که ستاره قرمز‌ها روی نیمکت بنشیند؛ بنابراین انتخاب گل محمدی تنها به محل پست او و بازیکنی که خارج خواهد شد، محدود خواهد بود. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس مهدی ترابی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد.  این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

او درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان عنوان کرد: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی ابراز کرد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

ربیعی تصریح کرد:رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.

او در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، گفت: فرشاد احمدزاده  نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

پزشک تیم سپاهان با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، اظهار کرد: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

او یادآور شد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است
  • زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد
  • انگشت بی‌ادب بازیکن پرسپولیس رو به چه کسی بود؟