Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی «ایرفرانس» اخیرا اعلام کرده که قصد دارد تا در پی شیوع ویروس کرونا و رکود بی‌سابقه در صنعت قاره سبز، ۷ هزار و ۵۰۰ عنوان شغلی را در این شرکت حذف کند تا به نحوی از عهده مخارج موجود بربیاید. 

همزمان پس از اعلام رسمی این خبر، دولت فرانسه روز جمعه از ایرفرانس خواست که از اخراج اجباری کارکنان خود، خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از رایزنی های فشرده، قرار شده تا مدیران شرکت هواپیمایی «ایرفرانس» در روز جمعه ملاقاتی را با اتحادیه‌های کارگری در پاریس ترتیب دهند و در آن جزئیات برنامه‌ حذف فرصت های شغلی را که حدود ۱۵ درصد از کل کارمندان را دربر می‌گیرد، شرح دهند. 

در چارچوب حذف فرصت‌های شرکت هواپیمایی «ایرفرانس» برخی از خلبانان، مهمانداران و کارمندان کار خود را از دست خواهند داد.

این در حالی است که بنا بر گزارش رویترز، شرکت‌های اروپایی وابسته به کارخانه هواپیماسازی «ایرباس» قصد دارند تا حدود ۱۵ هزار فرصت شغلی در این قاره را حذف کنند. ۵ هزار پرسنل فرانسوی هم در پی این طرح از ادامه فعالیت خود باز می‌مانند.

در همین راستا، یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد که روزانه بر تعداد کارفرمایانی که به بحران مالی برخورده‌اند، افزوده می‌شود. براساس این تحقیق میدانی، شمار بیشتری از کارگران انگلیسی با عدم پرداخت به موقع و کامل حقوق مواجه هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایرفرانس ویروس کرونا شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳، یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۴۳۲ مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند.   به گزارش ایرنا، جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین ۱۴۰۳ یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۴۳۲ مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند، گفت: این تعداد مسافر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی در بخش هوایی با ۱۵ هزار و ۴۲۸ پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شده‌اند.   یازرلو در ادامه ضمن اشاره به حضور کارشناسان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به‌همراه نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ به شرکت‌ها در مرکز «مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی OCC» سازمان هواپیمایی کشوری (در بازه زمانی ۶ صبح الی ۲۴)، از حضور بازرسان این سازمان در فرودگاه‌های سراسر کشور خبر داد و افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا قصور در خدمت‌رسانی شایسته به مردم، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در سریع‌ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اضافه شدن روزانه یک هزار و ۲۰۰ صندلی پرواز با بازگشت یک فروند هواپیمایی بویینگ
  • جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین
  • جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر هوایی تا هشتم فروردین
  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد