Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز محیطبان، دومین شخصیت ابرقهرمان کمیکی ایرانی که یک محیطبان با موهای قرمز به نام «نیواح» است، رونمایی شد.

 

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) که از طرف سازمان محیط زیست کشور به نام روز محیطبان نامگذاری شده است، دومین ابرقهرمان کمیکی استودیو سرگرمی‌های نیو رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین ابرقهرمان این استودیو است که جوانی پارکورکار و محیطبان به نام «نیواح» است. «کوهنورد» اولین ابرقهرمان کمیکی ایرانی بود که در سال ۹۰ معرفی شد.

 

 

رونمایی از «نیواح» به همراه معرفی اولین کتاب از سری کتاب‌های خاطرات این کاراکتر است که توسط فرهود فرمند، بر اساس داستان‌های واقعی محیطبانان کشورمان گردآوری و تألیف شده است.

کتاب خاطرات محیطبانِ محیطبانان، با تصویرسازی‌هایی زیبا و با داستان‌هایی ماجراجویانه در ژانر کارآگاهی و هیجان‌انگیز برای مخاطبین نوجوان و جوان در نظر گرفته شده است.

این کاراکتر، محیطبانی جوان با موهای قرمز است که ناخواسته وارد دنیای ابرقهرمان‌ها می‌شود که از او محیطبان محیطبانان را می‌سازد. «نیواح» عصر امروز (جمعه 13 تیر) در تارنمای www.mohitbaan.com رونمایی شد.

 

 

 

* برپایی هشتمین نمایشگاه عکس «زیبایی‌های طبیعت»

هشتمین نمایشگاه عکس «زیبایی‌های طبیعت» به سرپرستی جواد علمی‌نیا در تالار آیینه برج آزادی افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه  با حضور ۳۰ هنرمند و ۴۰ اثر از طبیعت بکر ایران در سایزهای ۷۰×۵۰ با تکنیک ‌های ماکروگرافی و طبیعت بکر ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۲ تیر در تالار آیینه برج آزادی دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ از ساعت ۹ تا ۱۷ از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طبیعت محیط زیست نمایشگاه عکس محیطبان ابرقهرمان رونمایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

مراسم رونمایی از کت مراسم رونمایی

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی