Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مشکلات مهمی که افراد عینکی هنگام ماسک زدن با آن مواجه اند بخار گرفتن شیشه عینک است. به همین دلیل توصیه‌هایی برای این افراد در نظر گرفته شده تا بتوانند این مشکل را حل کنند و موقع ماسک زدن دیدشان مختل نشود.

- ابتدا دستمال یا پارچه تهیه کرده و آن را به اندازه ۲.۵ سانتی متر تا کنید. سپس آن را به پشت ماسک بچسبانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- ماسک را گذاشته و تای دستمال را باز کنید تا در سطح بالاتر از ماسک قرار بگیرد.

- در آخرین مرحله، عینک را بگذارید و آن را با موقعیت دستمال و ماسک تنظیم کنید.

از دیگر راهکار‌های پیشنهادی می‌توان ابتدا دستان خود را ۲۰ ثانیه با آب و صابون بشویید، سپس عینک را زیر آب گرم شسته و به آرامی آن را با یک حوله یا پارچه خشک کنید. توجه داشته باشید که آب و صابون بر روی لنز‌ها مانند یک کلاه عمل می‌کند و باعث کاهش فشار بر سطح لنز‌ها می‌شود.

اگر چه این راهکاره‌ها ساده و معمولی به نظر می‌رسد، اما بخار شیشه عینک مشکلی است که افراد را همواره اذیت کرده و آرامش را از آن‌ها می‌گیرد. این معضل در روز‌های بارانی هم به وجود می‌آید و می‌تواند در دید افراد اختلال ایجاد کند.

ممکن است برخی افراد به علت همین مشکل از زدن ماسک در خارج از منزل پرهیز کنند، در حالیکه استفاده از ماسک در این روزها برای تمام افراد لازم و ضروری است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ماسک زدن بخار شیشه عینک ویروس کرونا سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رونمایی هیوندای از توسان جدید؛ شگفتی طراحی را ببینید!

هیوندای از جزئیات مربوط به توسان جدید موجود در آمریکای شمالی پرده‌برداری کرد. طراحی و ویژگی‌های بیرونی و داخلی با مدل جهانی مطابقت دارد. زیر پوسته توسان جدید، قدرت بیشتری برای تریم‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ هر نسخه هیبرید و پلاگین هیبرید از همان موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کنند، اما نسخه هیبریدی با افزایش قدرت همراه بوده و اکنون ۲۳۱ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. قدرت توسان پلاگین هیبرید نیز به ۲۶۸ اسب بخار رسیده است

مدل‌های احتراقی استاندارد با موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی هیوندای با قدرت ۱۸۷ اسب بخار، متصل به یک اتوماتیک هشت سرعته که چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ را به حرکت در می‌آورند، عرضه می‌شوند.

نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.

به نظر می‌رسد که در داخل خودرو با نسل بعدی توسان مواجه هستیم، چرا که داشبورد آن کاملاً بازسازی شده است. مانند آیانیک ۵، توسان دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی را در کنار هم قرار می‌دهد. لوگوی هیوندای روی فرمان با چهار نقطه جایگزین شده که کد مورس برای حرف "H" است.

هرچه بیشتر به داشبورد نگاه کنیم، تغییرات بیشتری را می‌توانیم تشخیص دهیم. به عنوان مثال، به نظر می‌رسد انتخابگر دنده به ستون فرمان منتقل شده است. این به هیوندای اجازه داد تا یک پد شارژ بی‌سیم بزرگ، دو جا لیوانی بزرگ و یک ردیف دکمه در جلوی آنها قرار دهد.

قیمت تمام سطوح تریم توسان ۲۰۲۵ نزدیک به تاریخ فروش آن در اواخر سال جاری اعلام خواهد شد.

tags # هیوندای ، خودرو سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • هشدار مهم پلیس فتا درباره استفاده از کارت بانکی
  • (ویدئو) ترفندی حیرت‌انگیز برای درست کردن شمعی که تا ابد روشن می‌ماند!
  • (تصاویر) رونمایی هیوندای از توسان جدید؛ شگفتی طراحی را ببینید!
  • لزوم رعایت نکات امنیتی هنگام استفاده از کارت‌های بانکی در ایام نوروز
  • افزایش تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه در تبریز
  • آلمان به افراد «یهودستیز» حق شهروندی اعطا نمی‌کند
  • روش بسیار آسان برای جلوگیری از خواب آلودگی در هنگام رانندگی
  • هیوندای توسان 2025 ، قوی تر آمد! (+عکس)
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!