Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از ظهر دیروز تا کنون با جان باختن ۳ تن دیگر آمار جان باختگان کرونایی استان  زنجان به ۱۸۸ نفر رسید.

او افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون پنج هزار و ۵۹۰ نفر به علت ابتلا و یا مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان زنجان نمونه برداری و بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزلباش ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۸ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس بستری شده در استان زنجان افزوده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس تا به امروز هزار و ۴۳۵ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند، گفت: در استان زنجان هم اکنون ۵۷۶ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا درمراکز درمانی بستری هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام یک مورد حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان بعد از عوارضی شماره ۳ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس سفید با ۴ سرنشین به دلایل نامعلوم از مسیر خود منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و راننده و دیگر سرنشینان آن نیز مصدوم شده که با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگان خواست: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آماده‌باش آتش‌نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب‌های قدر
  • صادرات از استان زنجان کاهش پیدا کرد
  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!