Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد یک بمب در مسیر کاروان نظامیان آمریکایی در شهر الصبحه در شرق استان دیرالزور سوریه منفجر شد.

پیش‌تر دیدبان حقوق بشر سوریه از ورود یک کاروان نظامی به شمال شرقی سوریه از طریق گذرگاه «الولید» و از طریق اقلیم کردستان عراق خبر داد و اعلام کرد این کاروان پس از ورود به سوریه، به سوی شهر «شداده» در حومه استان حسکه رفت و سپس به سوی پایگاه «قسرک» رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدبان حقوق بشر سوریه همچنین اعلام کرد این کاروان متشکل از ۱۹ خودروی نظامی از جمله ۱۳ کامیون حامل مواد لجستیک و نظامی و ۵ خودروی زرهی برای حمایت از این کاروان بودند.

ائتلاف بین المللی ماه گذشته نیز یک کاروان را از طریق گذرگاه مرزی «الولید» از طریق اقلیم کردستان بسوی سرزمین‌های سوریه فرستاد. آن کاروان نیز شامل ۵۰ کامیون بود که حامل مواد لجستیک و نظامی بودند؛ بطوری که پس از ورود به سوریه، بسوی پایگاه ائتلاف بین المللی که در «تل بیدر» در حومه حسکه شمالی فرستاده شدند.

این در حالی است که حدود ۵۰ کامیون نظامی نیرو‌های آمریکایی پس از تخلیه بار خود در پایگاه‌های نظامی در شمال شرقی سوریه به اقلیم کردستان رفتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار در سوریه نظامیان آمریکایی تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد

یک مقام آمریکایی از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق موسوم به «عین الاسد» خبر داد.

به گزارش مشرق، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هدف قرار گرفته است.

رویترز با نقل این خبر از این مقام آمریکایی اعلام کرد که پایگاه نظامی «عین الاسد» واقع در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز این مقام آمریکایی مدعی شد که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد مخابره نشده است.

هنوز هیچ طرفی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

به گفته خبرنگار المیادین در حلب، این دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در شرق سوریه با فاصله کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

گفته شده است که اطلاعات دقیق از تلفات مستقیم در داخل پایگاه آمریکایی در خراب الجیر خبر می‌دهد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند