Web Analytics Made Easy - Statcounter

بورس‌های بین‌المللی در معاملات امروز با کمک آمارهای خوب اقتصادی از چین و آمریکا و امید به نهایی شدن تولید واکسن کرونا روند مثبتی را در پیش گرفتند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از نایرامتریکس، بورس‌های بین‌المللی در معاملات امروز شاهد رشد قابل توجهی بودند که از جمله دلایل این مسئله انتشار آمارهای مثبت نسبت به روند بهبود اوضاع اقتصادی در 2 اقتصاد بزرگ جهان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار اخبار امیدوارکننده نسبت به نهایی شدن تولید واکسن کرونا هم به رشد بازارها کمک کرده است.

در معاملات اولیه امروز انتشار اخبار امیدوارکننده نسبت به رشد بخش خدمات اقتصاد چین به همراه اخبار خوب نسبت به رشد اشتغال در آمریکا بورس‌های آسیایی را به بالاترین میزان در چهار ماه گذشته رساند. البته رشد مبتلایان به کرونا در آمریکا روند مثبت بورس‌‌های بین‌المللی را محدود کرد.

بر همین اساس شاخص MSCI آسیا - اقیانوسیه 0.5 درصد بالا رفت و بورس نیکی ژاپن 0.4 درصد مثبت شد. در اروپا هم بورس لندن 0.8 درصد رشد کرد و بورس فرانسه هم 1.4درصد بالا رفت. بورس فرانکفورت آلمان هم 1.6 درصد در معاملات روز گذشته ثبت شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رشد امید اقتصاد بورس های بین المللی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با رشد ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۸۶۷ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۳,۸۰۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۴۰۳.۹۶۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746311

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • محرک جدید بورس
  • آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا