Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخوت گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا (علیه‌السلام)، جشن‌ها و برنامه‌های متنوعی از سوی کانون‌های مساجد جنوب فارس در حال برگزاری است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: همزمان با میلاد با سعادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (علیه‌السلام)، جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی از سوی کانون‌های مساجد جنوب فارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: به مناسبت این دهه مبارک، برنامه‌های متعدد و متنوعی در کانون‌های مساجد جنوب فارس در حال اجراست که برگزاری جشن‌های خانگی و مجازی، اجرای ویژه‌برنامه زنده «چشمه‌سار رحمت»، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، برگزاری مسابقات «ضامن آهو»، توزیع نان متبرک شده با آرد حرم مطهر امام رضا(ع)، برگزاری مسابقه بهترین عکس و کلیپ محفل اُنس با قرآن خانگی و ختم سوره مبارکه «یس»، رونمایی از نماهنگ امام رضا(ع) به زبان لاری و همچنین نماهنگ «حریم قدسی» از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.

 

وی تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه‌هایی که در این دهه در شب و روز ولادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود، مراسم جشن است که با توجه به شرایط خاص امروز جامعه و ضرورت دوری از تجمعات و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این جشن‌ها به صورت مجازی توسط کانون‌های مساجد جنوب فارس برگزار می‌شود.

 

اخوت با بیان اینکه سیره رضوی بهترین الگو برای زندگی فردی و اجتماعی است، افزود: یکی از مهمترین رویکرد و هدفی که در برنامه‌های کانون‌های مساجد دنبال می‌شود؛ تبیین سیره و سبک زندگی رضوی است که جامعه امروز بسیار به آن نیاز دارد.

پایان پیام/656

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد جنوب فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد میلاد امام رضا ع کانون های مساجد جنوب فارس امام رضا ع برنامه ها جشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی،   در نشست با کانون‌های فعال حوزه سرود آذربایجان غربی گفت: سرود یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در حفظ روحیه حماسی مردم در تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان است.   وی افزود: هویت بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رشد این گروه‌های سرود امری مهم و ضروری است.   رضایی با بیان اینکه شهرستان‌های ارومیه، نقده و میاندوآب در حوزه سرود پیش‌رو هستند، ادامه داد: آموزش تخصصی مربیان گروه‌های سرود و اعضای آن‌ها از اولویت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی می‌باشد.   مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: دغدغه ما بر این است که میزبان جشنواره سرود کشوری باشیم که ظرفیت بزرگی برای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال خواهد بود.   رضایی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد باید بیشتر و بهتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان