Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:36:44 GMT

تیم پاس نیازمند مدیریت واحد است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۱۱۶

تیم پاس نیازمند مدیریت واحد است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: از ابتدای انتقال امتیاز پاس به همدان تاکنون ۴۵ میلیارد تومان کمک مالی صرف این تیم در لیگ‌های فوتبال کشور شده است.

او بیان کرد: مدیریت نادرست در هزینه‌های این تیم سبب انباشته شدن بدهی‌های مالی شد و مشکلات متعددی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشیر اضافه کرد: در فصل جاری لیگ ۲ نیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صرف تیم پاس شد که البته عمده این بودجه برای تسویه بدهی‌ها بود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: در ۲ فصل اخیر با نظارت دقیق بر امور تیم توانستیم با حداقل هزینه‌ها در لیگ ۲ حضور یابیم و نتایج درخشان نیز حاصل شد.

جهانشیر افزود: تیم پاس نیازمند مدیریت واحد است و باید بدون اتکا به منابع دولتی بتوان از بودجه پایدار با جذب حامیان مالی استفاده کرد.

او در ادامه با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد هیئت‌های استان در سال گذشته در حال انجام است، گفت: امیدواریم با تأمین منابع موردنیاز بتوانیم مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و ورزشکاران استان در میادین مختلف را در هفته دولت انجام دهیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همدان تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان تولید و به مرکز پسماند و بازیافت همدان ارسال می‌شود.

مهدی آزاد افزود: در این مرکز با راه اندازی حوضچه‌های بازیافت بخش زیادی از پساب‌های زباله‌ها در حوضچه‌هایی جمع و به تدریج خشک می‌شوند.

او همچنین گفت: حوضچه سوم امروز وارد مدار تصفیه فاضلاب و با لایه ریزی مناسب مانع نفوذ پساب زباله به زمین شده است.

به گفته مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان، برای این حوضچه ۶ میلیارد تومان هزینه شده است و قرار است از طریق سرمایه گذار بخش خصوصی بخش زیادی از زباله از مبدا جدا و بازیافت شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • مدیریت پسماندها و زباله های همدان
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است