Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@21:07:14 GMT

حرف‌های میلیچ درباره رختکن استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۱۹۸

حرف‌های میلیچ درباره رختکن استقلال

هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال روز گذشته در جریان تمرین دچار ضرب‌خوردگی شد و با تصمیم کادر فنی از تمرین تیمی بیرون رفت. این بازیکن درباره آخرین وضعیت خود گفت: به نسبت دیروز بهترم، اما پزشک تیم امروز در تمرین معاینه‌ام خواهد کرد تا وضعیتم مشخص شود.

وی درباره ناراحتی هواداران استقلال از عدم نتیجه‌گیری این تیم در دو بازی اخیر لیگ برتر تصریح کرد: هواداران حق دارند ناراحت باشند، چون از دو بازی اخیر تنها یک امتیاز گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کسی که استقلال را دوست دارد، قطعاً از این شرایط راضی نخواهد بود.

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال درباره علت نتیجه نگرفتن استقلال گفت: نمی‌توانم در این زمینه صحبت کنم، چون حرفه‌ای نیست که بخواهم در این مورد حرف بزنم. تنها می‌توانم درباره عملکردم و چیز‌هایی از این دست صحبت کنم. پیش از هر چیز به هواداران‌مان که فوق‌العاده هستند، احترام می‌گذارم و دلم برای دیدن‌شان روی سکو‌ها به هنگام برگزاری بازی‌های‌مان تنگ شده است.

میلیچ خاطرنشان کرد: برای سرمربی و هم‌تیمی‌هایم احترام قائلم. در رختکن می‌توانم هر آنچه که در سَرم می‌گذرد را به هر کسی که می‌خواهم بگویم، اما این حرف‌ها باید در همانجا بماند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هروویه میلیچ پارسی خبر فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت