Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل بالایی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مصدومان با بالگرد هلال احمر به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه و مصدوم دیگر نیز با بالگرد ارتش به بیمارستان ۵۲۰ کرمانشاه اعزام شدند.

بالایی توضیح داد که سایر مصدومان نیز به بیمارستان های گیلانغرب و قصرشیرین اعزام شده اند.

به گفته وی، به دستور استاندار کرمانشاه مجموعه مدیریت بحران و تیم های امدادی به فاصله یک ربع بعد از وقوع حادثه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچنان که بالایی گفت: سرعت عمل نیروهای امدادی نشان دهنده دلسوزی و حرمت قایل شدن برای جان انسان به خصوص قشر کارگر است.

وی دلیل وقوع این حادثه را گازگرفتگی اعلام کرد و گفت: با دستور استاندار کرمانشاه تیمی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برای بررسی دقیق علت حادثه به شهرستان گیلانغرب اعزام شده است.

فرماندار گیلانغرب نیز پیشتر در گفت و گو با ایرنا، دلیل وقوع این اتفاق را گازگرفتگی اعلام کرد و گفت: در این حادثه یک نفر فوت کرد و ۶ نفر هم مصدوم شدند.

کوروش محمودیان، نام فرد فوت شده را «جواد ثابتی» اعلام کرد و افزود: همچنین «کیومرث نجفی، محمدرضا شکری، محمد ملکی، عباس شاه ولیان، مسلم مرادی و اکبر منفرد» مصدومان این حادثه هستند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت ۳۲ معدن قیرطبیعی، گچ و آهک دارد که ۱۷ معدن آن فعال و ۷۵ درصد ذخیره قیرطبیعی کشور در گیلانغرب وجود دارد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ حسین قاسمی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و طغیان رودخانه، طی تماس تلفنی با پرسنل ۱۱۵ جان ۲ مادر باردار به دلیل درد زایمان ۲۵ و۴۰ ساله نجات یافت.

وی افزود: طی تماس تلفنی به پایگاه اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو آمبولانس از جاسک و بشاگرد اعزام شد.

قاسمی اضافه کرد: مادر ۲۵ ساله به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک و مادر ۴۰ ساله به بیمارستان بقیه الله الاعظم بشاگرد انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار کرد: پس از پذیرش در بیمارستان‌ها، اقدامات درمانی لازم توسط تیم پزشکی انجام شد و خوشبختانه جان مادران باردار نجات یافت.

کد خبر 6080625

دیگر خبرها

  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند