Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی «ولادیمر پوتین»، رئیس جمهور روسیه به انتقادات برخی مقامات اتحادیه اروپا واکنش نشان داد و در این ارتباط گفت: کرملین به اظهارات غرب در مورد نگرانی آن‌ها نسبت به همه پرسی اصلاحات قانون اساسی در روسیه اهمیتی نمی‌دهد.

به گفته پسکوف، مسکو با احترام به قوانین و حقوق بین المللی رفتار می‌کند و در عین حال به حق حاکمیت خود پایبند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ولادیمیر پوتین این را نیز افزود که همه پرسی اخیر در این کشور با قوانین بین المللی مغایرت ندارد و موارد مشابه ان در تعدادی از کشور‌ها اجرا می‌شود.

دیمیتری پسکوف در پایان تاکید کرد که مسکو به این گونه به اصطلاح نگرانی‌ها توجه نمی‌کند.

در حالی که نتایج همه پرسی در روسیه شرایط مطلوبی را برای پوتین ایجاد کرده، اتحادیه اروپا به برگزاری این همه پرسی در روسیه واکنش نشان داد و «پیتر استانو» سخنگوی اتحادیه اروپا گفت: گزارش‌هایی درباره ادعای تخلف در رأی‌گیری دریافت کرده‌ایم؛ از جمله وادار کردن مردم به رأی دادن، رأی دادن دوباره افراد، نقض محرمانه ماندن رأی و خشونت پلیس علیه یک خبرنگار ناظر.

استانو افزود: انتظار داریم که به این گزارش‌ها رسیدگی شود؛ زیرا این‌ها اتهام‌هایی جدی است.

ولادیمیر پوتین ۶۷ ساله برای دو دهه است که به عنوان رئیس جمهور یا نخست وزیر قدرت را در روسیه به دست گرفته و پس از ژوزف استالین طولانی‌ترین دوره رهبری را در تمام دوران اتحاد جماهیر شوروی و روسیه داشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اتحادیه اروپا روسیه ولادیمر پوتین پارسی خبر همه پرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مقامات اروپایی به حادثه امروز اصفهان

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا ، اورسولا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا در یک کنفرانس خبری گفت: «کاملا ضروری است که منطقه با ثبات بماند و همه طرف‌ها از اقدام بیشتر خودداری کنند».

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس هم در تداوم فضاسازی‌ها علیه اقدام نظامی مشروع ایران علیه تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی ادعا کرد که رژیم اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند. وی در عین حال تصریح کرد: تشدید چشم‌گیر تنش‌ها به نفع کسی نیست.

وزیر امنیت داخلی اسرائیل در واکنش به گزارش رسانه‌های غربی درباره آنچه پاسخ اسرائیل به عملیات ایران خوانده شده، گفت که «مسخره است».

پیش از او مل استراید وزیر کار و امور بازنشستگی انگلیس در مصاحبه با شبکه خبری اسکای گفته بود: ما نمی‌خواهیم شاهد تشدید تنش باشیم. خاورمیانه یک منطقه حساس است و در آنجا تنش‌های زیاد و سناریوهایی وجود دارد که مطلوب نیست. اجتناب از این سناریوها یک اصل کلیدی است. وی افزود: پیام روشن ما به اسرائیل و ایران این است که از تشدید تنش اجتناب کنند.


همچنین معاون وزیر امور خارجه فرانسه عنوان کرد: موضع فرانسه این است که از همه بازیگران برای کاهش تنش و خویشتن داری بخواهد.

وزارت خارجه ایتالیا هم خواستار کاهش تنش در منطقه شده است.

 حوالی ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان، گفت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.​

دیگر خبرها

  • واکنش مقامات اروپایی به حادثه امروز اصفهان
  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود