Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@16:37:12 GMT

احداث کارخانه سرب و روی در کوهبنان

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۳۵۵

احداث کارخانه سرب و روی در کوهبنان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حسین سالاری، فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: در حال حاضر طرح زیست محیطی احداث کارخانه سرب و روی کوهبنان در اداره کل محیط زیست در حال بررسی است. 

 او با اشاره به اینکه دیگر مقدمات احداث کارخانه مس و روی در حال انجام است و به زودی این کارخانه کلنگ زنی می شود، افزود: برق کارخانه، خریداری شده و مقدمات تهیه آب شرب آن هم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سالاری بیان کرد: دفتر شرکت هم در حال تجهیز است؛ البته در بحث سنگ و آهن هم، یک واحد یک میلیون تنی در طغرالجرد راه اندازه خواهد شد.

او به سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی یک شرکت خصوصی در کوهبنان اشاره و تصریح کرد: این شرکت حساب‌های خود را در یکی از بانک‌های کوهبنان باز کرده است.

فرماندار شهرستان کوهبنان بیان کرد: تعدادی از مردم، پهنه‌هایی از معادن شهرستان را در اختیار دارند و اقدامی انجام نمی دهند که این مهم باید تعیین تکلیف شود.

 او بیان داشت: با تلاش‌های انجام شده در صدد هستیم، چرخه فرآوری ذغال سنگ را در شهرستان داشته باشیم. 

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیست محیطی ذغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی در تشریح آخرین وضعیت روند عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک گفت: عملیات احداث فونداسیون و پایه‌های اصلی این پل روگذر با توجه به زمان بندی انجام گرفته با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: در ضلع شمالی میدان قراملک جابجایی لوله‌های ۲۰ اینچی گاز شهری با همکاری اداره گاز به انجام رسیده و اجرای عملیات عمرانی پروژه همچنان تداوم دارد.

علی‌پور، تقاطع غیرهمسطح قراملک را از مهمترین پروژه ترافیکی شهرداری تبریز در حوزه منطقه ۶ اعلام کرد که با تکمیل و بهره برداری از آن شاهد تحول بزرگ ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان در محدوده غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.

شهردار منطقه ۲ مشخصات فنی پروژه روگذر قراملک که دارای معماری خاص و جدید است به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر اعلام کرد.

کد خبر 6081894

دیگر خبرها

  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است