Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:38:25 GMT

طرز تهیه پودینگ سیب و کارامل

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۵۰۷

طرز تهیه پودینگ سیب و کارامل

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه پودینگ سیب و کارامل را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

آرد سفید ۱/۵ ق غ
نشاسته ذرت ۱/۵ ق غ
شیر ۲ لیوان و نصفی
شکر ۳ ق غ
خامه صبحانه ۲ ق غ
وانیل
فیلینگ:
سیب متوسط ۲ تا ۳ عدد کوچیک
شکر ۱/۵ ق غ
دارچین ۱ ق چ
گردو خرد شده نصف پیمانه
بیسکوئیت خرد شده نصف پیمانه

کارامل:
شکر ۱/۲ پیمانه
خامه صبحانه ۳ ق غ
کره ۱ ق م

طرز تهیه:
سیب‌ها روپوست کنده و رنده کنید (رنده درشت) بعد شکر رو اضافه کنید و روی حرارت ملایم قرار بدید تا سیب‌ها آب بندازن و پخته شن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارچین و گردو هم اضاف کنید و یه تفت بدید. بعد از روی حرارت بردارید (کمی از حرارت بیفته) بیسکوئیت رو اضافه کنید. تابه رو کنار بزارید تا خنک بشه.

حالا پودینگ رو آماده می‌کنیم: شیر رو توی قابلمه بریزید، آرد‌ها و شکر رو بعش اضافه کنید و بزارید رو گاز تا زمانی که غلظت پیدا‌کنه، از روی حرارت بردارید و خامه و وانیل رو اضافه کنید و هم بزنید.

کف ظرف مورد نظرتون و کمی از فیلینگ (سیب خنک شده) بعد پودینگ. بزارید یخچال تا ببنده (دو ساعت)

تو این زمان کارامل رو آماده می‌کنیم:

شکر رو داخل تابه بریزید (روی حرارت ملایم) تا زمانی که آب بشه و به رنگ قهوه‌ای در بیاد (اصلا با قاشق هم نزنید) با چرخوندن ماهی تابه کنترل کنید.

وقتی کاراملی شد از رو حرارت بردارید و بهش خامه همدمای محیط رو اضاف کنید و سریع هم بزنید دوباره بزارید روی گاز وهم بزنید، بعد از رو گاز بردارید و کره رو اضافه کنید. حالا کارامل آماده شده رو بریزید روی پودینگ‌ها و نوش جون کنید.

منبع:zhele_va_desser

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آموزش آشپزی پودینگ رو اضافه کنید روی حرارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش جدید درباره هوش مصنوعی چه می‌گوید؟

 دو معیار جدید اضافه شده توسط MLCommons، سرعت تولید پاسخ‌ها توسط تراشه‌ها و سیستم‌های هوش مصنوعی از مدل‌های قدرتمند هوش مصنوعی که با داده‌های زیاد بسته‌بندی شده‌اند، را اندازه‌گیری می‌کنند. نتایج به طور تقریبی نشان می‌دهند که چگونه یک برنامه هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌تواند پاسخی را به یک پرسش کاربر ارائه دهد.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از معیار‌های جدید اضافه شده، توانایی اندازه‌گیری سرعت سناریوی پرسش و پاسخ برای مدل‌های زبان بزرگ را دارد. به نام Llama ۲، که شامل ۷۰ میلیارد پارامتر است و توسط Meta Platforms (META.O)، با بازکردن یک تب جدید، توسعه یافته است.

مقامات MLCommons همچنین یک مولد دوم متن به تصویر را به مجموعه ابزار‌های معیارگذاری، به نام MLPerf، بر اساس مدل Stable Diffusion XL توسط Stability AI، اضافه کردند.

سازنده سرور Krai طرحی را برای معیار تولید تصویر با تراشه هوش مصنوعی کوالکام ارائه داد که برق قابل توجه‌ای کمتری نسبت به پردازنده‌های پیشرفته Nvidia مصرف می‌کند.

اینتل نیز نیز طرحی را بر اساس تراشه‌های شتاب‌دهنده Gaudi ۲ خود ارائه داد. این شرکت نتایج را قابل اعتماد توصیف کرد.

عملکرد خام تنها معیار مهم هنگام استقرار برنامه‌های هوش مصنوعی نیست. تراشه‌های پیشرفته هوش مصنوعی مقادیر عظیمی از انرژی را مصرف می‌کنند و یکی از چالش‌های بزرگ برای شرکت‌های هوش مصنوعی، استقرار تراشه‌هایی است که حداکثر عملکرد را با حداقل مصرف انرژی ارائه می‌دهند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # هوش مصنوعی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • حیوانات؛ بعد از اضافه وزن شدید! (عکس)
  • محققان: سرکه سیب در سه ماه بین ۶ تا ۸ کیلوگرم از وزن شما را کم می‌کند
  • آزمایش جدید درباره هوش مصنوعی چه می‌گوید؟
  • کاهش فوری تب در منزل
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود! (عکس)
  • ۴.۰۳ میلیون مترمکعب به حجم آب پشت سدهای لرستان اضافه شده است
  • حجم آب سد‌های فارس به ۴۵ درصد رسید
  • طرز تهیه ۴ مدل سوپ خوشمزه و مقوی برای افطار
  • پنجره‌ها چگونه انرژی خانه ما را هدر می‌دهند | راه‌کار مقابله چیست؟