Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد در خصوص وضعیت چلسی صحبت کرده است.

طرفداری - چلسی فصل بسیار خوبی را سپری می کند و فرانک لمپارد در اولین فصلش، نشانه های مثبتی از خودش نشان داد. فردا شب چلسی در رقابت دیگری، به مصاف واتفورد خواهد رفت که متن مصاحبه لمپارد را به نقل از فوتبال لندن، می خوانید.

سرمربی ماه؟ فعلا به بازی با واتفورد فکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این عنوان زیاد باعث افتخار نیست و حاصل بازی های خوبی است که در یک مقطع انجام دادیم. فردا حضورم در کادر فنی چلسی، یک ساله خواهد شد اما حس می کنم سال هاست این کار را انجام می دهم. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. به سال های آتی فکر می کنم. همیشه کار برای انجام دادن وجود دارد. همیشه روی کارهایم متمرکز هستم. می خواهیم مستقیما به لیگ قهرمانان اروپا برویم و نمی توانیم افت کنیم. امرسون پالمیری به اینتر در مورد مذاکرات آگاهی ندارم. روی تیم و ترکیب بازیکنانم تمرکز دارم. این سوال ها را بعدا هم می توان جواب داد.  جنجال وار در بازی تاتنهام وار گاهی می تواند به سود یا ضررتان باشد. به نظرم نباید مردود اعلام می شد. هضم این تصمیم ها وقتی وار علیه شما باشد، سخت است. می خواهم با تیم داوری هم احساس همدردی کنم چون کارشان سخت است. باید در پایان فصل به خوبی عملکرد وار را بسنجیم و به هدفمان از به کار گرفتن این تکنولوژی برسیم.  بازی با واتفورد آن ها تیم بسیار خطرناکی هستند و روحیه بسیار خوبی دارند. شروع دوباره (پس از ویروس کرونا) برای اکثر باشگاه ها سخته بوده اما واتفورد هیچ فرقی نکرده است. آن ها تیم خوبی هستند و برای امتیاز گرفتن می جنگند. از بازی مقابل وست هم، اشتباهاتمان را فهمیدیم و می خواهیم در بازی های آتی، جبران کنیم. از نظر دفاعی باید پیشرفت کنیم. اگر می خواهیم در بالای جدول باشیم، باید از لحاظ دفاعی خوب عمل کنیم. حکیم زیاش و ورنر در چلسی آن ها هنوز به تیم اضافه نشده اند. منتظر خبرهایی هستیم تا ببینیم کی می توانند سفر کرده و تمرین را شروع کنند. ورنر در حال گذراندن تعطیلات است و در آخر جولای بر می گردد. زیاش زودتر اضافه خواهد شد اما باید منتظر خبرهای جدید باشیم.  بیشتر بخوانید

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دربی لندن برابر چلسی به یک نتیجه درخشان دست یافت. آنها موفق شدند رقیب همشهری را با ۵ گل بدرقه کنند. بن وایت یکی از ستاره‌های توپچی‌ها در بازی بود و توانست در نیمه دوم دو گل به ثمر برساند. او پس از پایان دیدار در مورد برخی نکات بازی با خبرنگار بی‌بی‌سی صحبت کرد.

پیروزی پرگل امشب؟
عملکرد شگفت انگیز از همه ما. مهم این است که به راه خود ادامه دهیم و بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. واضح است که این یک بازی بزرگ بود و ما از آن با سربلندی خارج شدیم. در کورس حساسی هستیم و مشخص نیست چگونه به پایان خواهد رسید. امیدوارم لیورپول و منچستر سیتی امتیاز از دست دهند. ما فقط می‌توانیم کاری که دست خودمان است را کامل انجام دهیم و قهرمانی به نتایج دیگر هم بستگی دارد.

دو گل مقابل چلسی؟
گل اول نتیجه حضورم در بهترین مکان و در بهترین زمان ممکن بود. گل دوم یک سانتر بد بود که خوشبختانه وارد دروازه شد. خیلی خوش‌شانس بودم. پاس خوبی از طرف اودگارد آمد و من فقط می‌خواستم سانتر کنم اما شانس آوردم که سانتر افتضاحم وارد دروازه شد.

عملکرد هاورتز و زدن دو گل؟
شگفت‌انگیز. او مستحق این وضعیت عالی است. از وقتی که وارد باشگاه شده بی‌وقفه تلاش کرده است. هیچوقت نمی‌شود فهمید او چقدر خوب است تا وقتی که در کنار او بازی نکنی.

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم