Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@13:11:27 GMT

۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۷۲۱

۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران

آفتاب‌‌نیوز :

با شناسایی ۹۰ بیمار جدید کرونایی، آمار مبتلایان بستری در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۴۵۳ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۷۱ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه بستری و ۷۲ بهبودیافته مرخص شدند.

دکتر موسوی با اشاره به تحت درمان بودن ۳۳۳ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: با توجه به روند افزایشی ابتلا به این بیماری در استان، تغییر علائم ابتلا و شیوع بیماری در سن پایین، بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در مکان‌های بسته و شستشوی مرتب دست‌ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به خروج این شهرستان از وضعیت زرد به نارنجی و پذیرش ۱۹ بیمار جدید کرونایی ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه گفت: در این مدت ۱۳ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر جلالی به بستری بودن ۱۲۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون، ۳۵بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مازندران استان مازندران دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد درحاشیه بازدید رییس دانشگاه از بخش‌های مختلف بیمارستان صحرایی این دانشگاه گفت: این بیمارستان با ظرفیت ۴۵ تخت بستری، اتاق‌های عمل، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری، داروخانه و csr تجهیز شده است.

دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی افزود: گروه‌های بهداشتی و درمانی مورد نیاز این بیمارستان نیز تعیین شده است که در صورت نیاز پس از فراخوان در محل خدمت خود حاضر می‌شوند.

وی افزود: بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد سازه‌ای بسیار سنگین دارد که در صورت نیاز به مدت طولانی می‌تواند همانند یک بیمارستان به آسیب دیدگان در مناطق مختلف خراسان رضوی و یا دیگر مناطق کشور خدمات رسانی کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: علاوه بر این پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی، اتوبوس آمبولانس‌ها و موتورلانس‌ها نیز از ظرفیت مناسبی برای امداد رسانی برخوردار است و در ایام مناسبتی و یا در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه به گروه‌های هدف خدمت رسانی می‌کنند.

دکتر محمود شبستری رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در محل استقرار بیمارستان صحرایی و  بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان در جریان اقدامات و آمادگی تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی و درمان دانشگاه قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد