Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، نظامیان صهیونیست روز جمعه با سرکوب راهپیمایی هفتگی که در «کفر قدوم» علیه شهرک سازی های رژیم اشغالگر قدس برگزار شد، ۱۵ جوان فلسطینی را زخمی کردند.

این راهپیمایی همچنین در نهمین سالگرد این رویداد  و در مخالفت با تصمیم های رژیم اشغالگر برای الحاق کرانه باختری به حاکمیت اسرائیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راهپیمایی محمود العالول نایب رییس جنبش فتح، ولید عساف رییس سازمان مبارزه با دیوار حائل و شهرک سازی، رافع رواجیه استاندار استان قلقیلیه و شماری از رهبران، شخصیت ها و مبارزان فلسطینی و جمع کثیری از اهالی این استان حضور داشتند.

خبر تکمیل می شود.

برچسب‌ها کرانه باختری رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرانه باختری رژیم صهیونیستی کرانه باختری رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت 30 فلسطینی دیگردرشمال نوارغزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، صهیونیست ها بیت حانون در شرق جبالیا و بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هم بمباران کردند. در حملات هوایی رژیم اشغالگر به خانه ای درشمال رفح هم دست کم 18 فلسطینی شهید و ده ها نفر زخمی شدند. بیشتر قربانیان زنان وکودکان هستند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهرک عسقلان و دیگر شهرک های صهیونیست نشین را در اطراف نوار غزه بمباران کردند. همزمان گردان های قسام شاخه نظامی حماس تصویر جدیدی از درگیری رزمندگان مقاومت با نیروهای رژیم اشغالگر دراطراف بیمارستان شفا منتشرکرد.

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • شهادت 30 فلسطینی دیگردرشمال نوارغزه
  • حمله حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در شهرک «آویویم»+ فیلم
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • انفجار مقر جنبش فتح در نابلس/ راهپیمایی حمایت از غزه در طولکرم