Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:18:58 GMT

پیولی: در ایتالیا بازی آسان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۸۳۰

پیولی: در ایتالیا بازی آسان وجود ندارد

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد آمار و ارقام تیمش بهتر شده و این بیانگر قدرت ذهنی این تینم است.

 

به گزارش "ورزش سه"، میلان در سه بازی اخیر هشت گل به ثمر رسانده و فقط سه گل خورده است، اما پیولی تصور می کند که بازیکنانش می توانند نسبت به دیدار با اسپال که با نتیجه 2-2 متوقف شدند بهتر نتیجه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسونری این هفته در دیداری دشوار به مصاف لاتزیو خواهد رفت.

 

استفانو پیولی گفت: "این آمار بخشی از DNA ما است، تنها داده ها در مورد فرصت های ایجاد شده برای ما و رقبا بوده و مدتی است که این تعداد و آمار مطلوب بوده است، بنابراین ما ذهنیت درستی داریم. باید سعی کنیم بازی را کنترل کنیم. در فرارا شانس های زیادی داشتیم اما باید گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. اکنون بازی های دشوارتر فرا می رسد و بنابراین باید مصمم تر بازی کنیم.

 

 

سیمون کیائر بازیکنی است که به همراه الساندرو رومانیولی یک زوج هوشمند را تشکیل می دهند. آنها خوب ارتباط برقرار می کنند و در کسب نتایج خوبی نقش آفرینی کرده اند، اما من همیشه معتقدم تلاش زیادی دیگر بازیکنان حاضر جلوی مدافعان نیز مهم است.

 

متوقف شدن برابر اسپال؟ شاید به این دلیل که ما در مورد بازی های آسان صحبت می کنیم، اما حقیقت این است که در ایتالیا بازی ساده ای وجود ندارد. در پایان امتیازات شمرده می شوند، شما باید بالاتربن میزان تلاش خود را کنید و در مورد کل تیم تصمیم گیری کنید. اکنون یک دوره مسابقات کوچک با 9 بازی آغاز می شود و هر بازی ارزش زیادی را خواهد داشت.

 

شرایط زلاتان؟ وقتی زلاتان بازی می کند وضعیت او نیز بهبود می یابد. زلاتان 30 دقیقه مقابل اسپال به میدان رفت، دیروز هم خوب تمرین کرد و من امیدوارم دقایقی مقابل لاتزیو نیز او را به میدان بفرستم."

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس

مسینا در دیداری از هفته 37 سری چی ایتالیا مقابل پوتنتزا به تساوی 2-2 رسید. این بازی یک اتفاق ویژه داشت؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند.

به نقل از IFTV؛ ارمانو فوماجیالی دروازه بان 42 ساله مسینا که از سال 1999 مشغول بازی در دسته های پایین تر فوتبال ایتالیا است، دیشب در جریان دیدار با پوتنتزا، بازی در کنار جاکوپو پسر خود را تجربه کرد. جاکوپو که 18 سال دارد و یک هافبک است، در دقیقه 93 این دیدار به میدان آمد و اولین بازی حرفه ای را در شرایطی تجربه کرد که پدر با تجربه خود هم در زمین بود. در تاریخ فوتبال ایتالیا حداقل در سطح حرفه ای و طی 5 دهه اخیر برای اولین بار است که یک پدر و پسر با پیراهن تیمی یکسان به میدان می روند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • پیولی: بازی با اینتر فرصتی برای نشان دادن غرور و رستگاری میلان است