Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مصطفی اخلاقی» جهادگر فرهنگی و رسانه‌ای کرمانشاه و معاون سازمان فرهنگی سراج استان حین ماموریت و طی حادثه‌ای به شهادت رسید.

دکتر افشین آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر، اظهار داشت: عصر امروز (جمعه 13 تیرماه) ایشان به همراه تنی چند دیگر از نیروهای فرهنگی و رسانه‌ای در حین بازگشت از ماموریت خود در ورودی شهر کرمانشاه دچار حادثه رانندگی شده و متاسفانه آسمانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید اخلاقی مسئول کمیته رسانه «زیر سایه خورشید» بودند و به همراه خدامیاران رضوی، پرچم متبرک حرم مطهر «امام رضا (ه)» را در روز ولادت این امام بزرگوار، به برخی از مناطق جهت تبرک همراهی می‌کردند.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: متاسفانه آقای «میلاد شریفی» یکی دیگر فعالین فرهنگی و رسانه‌ای که همراه گروه بودند نیز دچار حادثه شده و در حال حاضر بستری هستند.

گفتنی است؛ مصطفی اخلاقی معاون سازمان فضای مجازی سراج استان کرمانشاه، مدیر رسانه‌ایی برنامه‌های «زیر سایه خورشید» و مدیر رسانه‌ای «ستاد عتبات عالیات» استان که سال‌ها در امور رسانه‌ایی اربعین خدمت داشتند.

 

انتهای پیام/ح

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه شهادت فضای مجازی شهید مصطفی اخلاقی خبرگزاری فارس شهادت فعال فرهنگی معاون سازمان سراج فرهنگی و رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!

در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

به گزارش تسنیم، این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم