Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@07:37:39 GMT

مشکلات بخش کوهین در شهرستان قزوین بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۹۳۲

مشکلات بخش کوهین در شهرستان قزوین بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی روز جمعه با حضور در روستاهای بوئینگ، چوبدر، شنازند، بکندی با روستاییان دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

در این بازدید ضمن پیگیری انجام شده و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان مقرر شد برای برقرسانی به روستای سرسنگ کوهین اقدام لازم صورت گرفته و این روستا از روشنایی برق برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بازدید از آبگرم یله گنبد برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه تاکید شد.

در بازدید از مجتمع آبرسانی روستای قاقازان برای تأمین آب آشامیدنی ۲۵ روستا و شهر کوهین و مخزن ذخیره آب در آقابابا و تصفیه خانه فاضلاب روستای بکندی مقرر شد پیگیری لازم انجام شود.

در ادامه کلنگ احداث اولین واحد صنعتی در شهرک صنعتی کوهین با حضور نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، بخشدار و مدیران صنعتی استان به زمین زده شد.

با تشکیل شورای اداری در بخش کوهین هم در خصوص طرح‌های پیشنهادی و رفع مشکلات منطقه تصمیم لازم گرفته شد.
 

کد خبر 4964868

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان شهریار گفت: برای اجرای پروژه مترو، شهرداری و اعضای شورا موظف هستند که اعتبارات لازم را تخصیص دهند تا امسال این پروژه را کلنگ‌زنی کنیم.

حسین حق وردی اظهار کرد: متاسفانه در بحث قانون گذاری مقدمات حضور و مشارکت مردم را فراهم نکرده‌ایم. گره‌های زیادی در کار تولید کنندگان ایجاد شده است که باعث شده آن ها از حضور در ادارات ما بیزار شوند.

وی در ادامه افزود: ادارات شهرستان، خودشان را در کنار مردم قرار دهند و نیازها و مطالباتشان را پیگیری کنند. وقتی مدیری در اداره‌ای عوض می‌شود و نحوه برخورد آنها با مردم تغییر می‌کند مردم احساس رضایت پیدا می‌کنند زیرا گاهی تغییر در یک رفتار، تاثیرگذار است. اگر قرار باشد عملکرد ادارات مانند سال گذشته باشد کارها به درستی به پیش نخواهد رفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ادارات ما باید زمینه را برای مشارکت مردم در بحث جهش تولید فراهم کرده و به نیازهای مردم رسیدگی کنند. مسئولین ادارات زمینه های نارضایتی مردم را از بین بیرند و در مناسبات اداری خود تغییراتی را ایجاد کنند تا به مسائل مردم رسیدگی شود.

حق وردی تصریح کرد: هر چیزی که باید اصلاح و حذف شود را گزارش کنید، زیرا بُعد دیگر شغل من نظارتی است و این بخش نظارتی را مسئولین دفاتر نماینده مجلس در سطح شهرستان اجرا می‌کنند.

حسین حق وردی در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات زمینه تحقق مردم سالاری است. از امسال اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سال آینده را انجام دهیم تا به بهترین شکل این انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • آب و راه مناسب؛ آرزوی مردم آقداش و روستاهای همجوارشان!
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • همه فعالیت‌ها در خوی باید پیوست فرهنگی رسانه‌ای داشته باشد
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • بررسی مشکلات بخش سیوان با حضور نماینده مردم در مجلس
  • تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس برای بررسی و نظارت بر حکمرانی  
  • رفع مشکلات کاشمر با احداث ابر پروژه خورشیدی/ نیروگاه برق به کمک صنعت می‌آید