Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این اطلاعیه آمده است:

۱ - اظهارات هوشنگ نصیرزاده در یکی از برنامه های تلویزیونی امروز در خصوص ارسال اساسنامه فدراسیون فوتبال کویت به فیفا توسط فدراسیون فوتبال در ادوار گذشته یا در دوره فعلی قویا تکذیب می‌شود.

۲ - اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال بر اساس پیش‌نویس ارایه شده توسط فیفا و با استفاده از نظرات دریافتی از سوی اعضای محترم مجمع فدراسیون انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ - فیفا همواره از طریق مکاتبات رسمی و ارسال پرسش‌نامه‌های رسمی، اساسنامه کشورهای عضو و از جمله ایران را رصد و نظارت می‌کند و اینگونه اظهارات سطحی و خلاف واقع با هرهدفی که مطرح شود اگر حاکی از سوء نیت گویندگان نباشد قطعا نشانگر عدم اشراف آنها بر رویه‌های قانونی و نظارتی حاکم برفیفا و فدراسیون‌ها است.

همچنین طولانی شدن روند اصلاح اساسنامه دلیلی جز تلاش برای اجرای مقررات ملی نداشته و فدراسیون در تلاش است تا بتواند در کنار الزامات بین‌المللی مقررات ملی را نیز رعایت کند.

۴ - شایسته بود مسولان این برنامه تلویزیونی جهت تتویر افکار عمومی و ارایه اطلاعات صحیح وقت پاسخگویی را به مدیران فدراسیون فوتبال می‌دادند که با تاسف و در کمال تعجب چنین رویه‌ای صورت نگرفت.

فدراسیون فوتبال تاکید دارد اظهارات کذب و خلاف واقع موجبات لطمه به استقلال فدراسیون را فراهم می‌کند و می‌بایست با رعایت رفتار و اخلاق حرفه‌ای وظیفه ذاتی خود را انجام دهیم و لاغیر.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران اساسنامه فدراسیون کویت فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد