Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از اصرار برای برگزاری لیگ کشتی در شرایط شیوع شدید ویروس کرونا گلایه و تاکید کرد: سلامتی و عمر حرفه ای کشتی گیران با چه چیزی معاوضه می شود؟

به گزارش ایسنا، افزایش مجدد آمار مبتلایان به ویروس کرونا طی روزهای اخیر باعث بازگشت محدودیت ها در بسیاری از نقاط کشور شده تا از ابتلای افراد بیشتر به این ویروس کشنده و افزایش آمار مرگ و میرها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر ابتلای حسین نوری چهره شاخص تیم ملی کشتی فرنگی و از امیدهای اصلی ایران در المپیک توکیو، نگرانی درباره وضعیت سلامتی کشتی گیران را بیش از پیش کرده تا جایی که محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز بلافاصله در صفحه اینستاگرام خود ضمن تاکید بر مراقبت تمامی کشتی گیران از سلامتی شان در برابر ویروس کرونا، از برنامه ریزی و اصرار برای برگزاری لیگ کشتی در چنین شرایطی گلایه کرد.

محمد بنا در این‌باره با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: گلایه کنم از عزیزانی که مصرانه پیگیر برگزاری لیگ هستند.

واقعا برگزاری مسابقات به چه قیمتی؟ سلامتی و عمر حرفه ای کشتی گیر در لیگ با چه چیزی معاوضه می شود؟ درسته شرایط اقتصادی خوب نیست اما شرایط برای همه یکسان است و چه بسا خیلی ها هستن که حتی حداقل های زندگی ما هم براشون حکم آرزو را دارد.
پس بهتر است یک مقدار دوراندیش تر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ کشتی فرنگی کروناویروس محمد بنا کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به مناسبت کسب مقام قهرمانی کشتی گیران استان در مسابقات آسیا پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم 

کشتی گیران عزیز و سرافراز خوزستانی


کسب مقام قهرمانی آسیا در مسابقات کشتی قرقیزستان از جانب شما دلاوران و غیورمردان باز هم سبب احساس غرور و زمینه افزایش یکرنگی و یکدلی ملت قهرمان ایران شد.

غیرت‌ورزی‌تان را سپاس که با زحمات مضاعف و انگیزه مردانه لبخند بر لبان مردم شریف ایران نشاندید.

از خداوند متعال پیروزی‌های پی در پی و افتخارات روزافزون برای شما تقاضامندم.

سید محمد نبی موسوی فرد / 
۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • ساده‌ترین راه برای حفظ سلامتی چیست؟
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • برای سلامتی موهایمان چه غذاهایی بخوریم؟
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند